Taip pat yra tų, kurie, šiems įlipus, bilietus pasižymi savadarbiais komposteriais. „Už kylančias kainas keleiviai gali padėkoti ir perduodantiems bilietus“, – teigė direktorius.
Daugiau – iki dviejų litų – norima pabranginti autobusuose, o ne kioskuose ar „Klaipėdos keleiviniame transporte“ parduodamus vienkartinius bilietus. Kol kas autobusuose jie parduodami už 1,2 lito.
Sprendimą autobusuose parduodamus bilietus branginti lemia siekis, kad vairuotojai daugiau dėmesio skirtų saugiam ir kultūringam vairavimui, o ne prekybai. Esą dabar susiklosčiusi padėtis, kai autobusuose parduodama iki 25 proc. vienkartinių bilietų, yra nenormali.
Terminuotų bilietų kainos keisis ne taip žymiai. G.Neniškis vardijo, kad studentams mėnesinis bilietas turėtų pabrangti 1,2, pensininkams – 3, kitiems – 6 litais.
Nuo balandžio, jeigu miesto taryba pritars, brangs ir maršrutinių taksi bilietai. Jų kaina dienomis turėtų padidėti nuo 1,7 iki 2,5 lito, o nuo 23 iki 6 valandos – nuo 2 iki 3 litų. Su tuo nesutinka maršrutinių taksi vežėjai.
„Mums primeta kainą iki 2,5 lito, nors buvome susitarę, kad mūsų kaina maksimaliai gali pakilti iki 2,2 lito. Klaipėdos gyventojams tiek mokėti būtų šokas. Mes prarastume keleivius“, – motyvavo maršrutinių taksi vežėjų atstovas Albertas Beniušis.
Maršrutinių taksi vairuotojai priminė, kad buvo tartasi autobusų ir maršrutinių taksi bilietų kainas didinti proporcingai. Tačiau esą atskaitos tašku pasirinktas ne iš visų bilietų išvestas kainos vidurkis, o tik labiausiai pabrangęs vienkartinis bilietas.
G.Neniškis aiškino, kad didinti bilietų kainas teks dėl gerokai išaugusių sąnaudų.
„50 procentų pakilo kuro kainos, 100 procentų – darbo užmokestis. Tai pagrindinės priežastys, dėl kurių pakils bilietų kainos“, – pokyčius aiškino G.Neniškis.