Savivaldybės ekonomistai skaičiuoja, kad nuo balandžio kainą reikėtų didinti iki 1,40 Lt, o perkant autobuse – iki 1,60 Lt.
„Busturo“ vadovas sako, kad jei naujos kainos nebus patvirtintos, reikės dotacijos iš biudžeto. Kitaip esą sutriks įmonės veikla, teks keleivius vežti tik ryte ir vakare.
„Sąnaudos išaugo, o viskas pabrango. Turėtumėm tada susimažinti sąnaudas iki to lygio, kai dar galima patraukti. Tas aišku atsilieptų autobusų eismui ir autobusų skaičiui mieste“, – sako Vilius Laužikas, bendrovės „Busturas“ direktorius.
Tuo metu naujas kainas porą mėnesių svarstantys politikai sutinka, kad padėtis problemiška. Tačiau „Busturas“ esą galėtų paieškoti vidinių rezervų, atsisakyti kai kurių veiklų.
„Priemiestinis vežimas, tarpmiestinis, turizmas – manau, šios veiklos nėra pagrindinė šitos savivaldybės įmonės funkcija. Ji yra pervežimas mieste. Paanalizavus, pažiūrėjus, galbūt galima kai kurių veiklų atsisakyti ir taip sumažinti įmonės sąnaudas“, – teigia Daiva Matonienė, Šiaulių miesto vicemerė.
„Busturo“ vadovas viliasi, kad savivaldybė neleis bankrutuoti savo įmonei ir išnykti vežimo paslaugai mieste, artėjant Seimo rinkimams.
Sunkūs laikai ir kitų miestų vežėjams. Nuo balandžio bilieto kainą didina Klaipėda, tokią galimybę svarsto ir Vilnius. Kaunas viešąjį transportą pabrangino vasarą.