Įstaiga „Klaipėdos keleivinis transportas“ pernai rudenį užsakė tyrimus, kad pavyktų sužinoti, kaip pasiskirstę keleivių srautai ir kaip klaipėdiečiai vertina viešąjį miesto transportą.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad rečiausiai autobusais naudojasi senamiesčio gyventojai. Tyrėjai nusprendė, kad čia gyvenantys žmonės rečiau naudojasi miesto autobusais, nes šioje miesto dalyje netinkamai suorganizuota eismo schema – trūksta stotelių.

„Klaipėdos keleivinio transporto“ direktorius Gintaras Neniškis aiškino, kad pagal reglamentus autobusų stotelės miestuose turėtų būti įrengtos kas 300–600 metrų. Tačiau Atgimimo ir Turgaus stoteles skiria 1100 metrų.

Todėl pasiūlyta šiame ruože netoli prekybos centro „Kiras“ įrengti dar vieną autobusų stotelę. Per „Klaipėdos keleivinio transporto“ surengtą apklausą dauguma klaipėdiečių pritarė šiai idėjai. Tačiau, nepaisant gyventojų nuomonės, pasiūlymą atmetė Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisijos nariai. Komisijos nuomone, Tiltų gatvė – per siaura, kad čia galėtų atsirasti stotelė viešajam transportui. Be to, ten, kur dažnai stotų autobusai, greičiau nusidėvėtų grindinys.

Didesnis negu turėtų – 850 metrų – atstumas yra ir tarp ties Atgimimo aikšte bei Skulptūrų parku esančių stotelių. Todėl pasiūlyta įrengti dar vieną stotelę ties Klaipėdos universiteto Menų fakultetu.

G.Neniškis džiaugėsi, kad ši stotelė pasiteisino ir ja mielai naudojasi keleiviai.

Klaipėdoje yra ir daugiau stotelių, kurias skiria didesni nei reikėtų atstumai. Pavyzdžiui, Šiaurės prospekte tarpai tarp stotelių siekia po 800 metrų. Didesni atstumai yra ir tarp esančių Giruliuose.

Tačiau kol kas neskubama įrenginėti papildomų stotelių, nes keleivių srautai čia per maži.