"Kariškiai neslepia, kad jų turimi pontonai, iš kurių montuojamas tiltas, yra abejotino patikimumo, nes seni, gana sudėvėti, vietomis praleidžia vandenį", - Eltai sakė A. Vyšniauskas.

Jo teigimu, nėra jokios būtinybės "forsuoti" Nemuno.

"Tikrai - ne karo metas, kad rizikuotume kauniečių gyvybėmis. Be to, ir finansiškai toks laikinas statinys miestui neapsimokėtų, nors, neslėpsiu, kauniečiai žvejai jau skambina mums ir ragina kuo greičiau tiltą jų labui pastatyti", - sakė A. Vyšniauskas. Neries pakrantės sklypas senamiestyje, į kurį remtųsi tiltas, yra išnuomotas privačiai bendrovei, todėl jis abejoja, ar ši sutiks perleisti sklypą savivaldybei.

Pagal technines charakteristikas, pontoninis tiltas atlaiko dvidešimt tonų svorio. Tinka ir pėstiesiems, ir autotransportui. Tačiau tiltas - viso labo keturių metrų pločio, tai žmonėms nebūtų saugu juo naudotis, jei dar važiuotų automobiliai.

ELTA primena, kad idėją pastatyti laikiną pontoninį tiltą Kaune, kol remontuojamas senasis Vilijampolės tiltas, subrandino politikai, socialdemokratai, tikėdami, jog tai nedaug kainuos savivaldybės biudžetui.

Komunalininkai suskaičiavo, kad gal tik metus (ir tai su pertraukomis, nes pašalus vandeny plūduriuojantys pontonai išardomi) tarnausiančio tilto prieigų sutvarkymas, jo apšvietimas, priežiūra, budėtojų tarnybos išlaikymas gali kainuoti apie 400 tūkstančių litų.

Kariškiai, beje, už tilto sumontavimą ir išardymą, jo amortizaciją tikisi gauti 47 tūkst. litų. Ekstremalių situacijų atveju, prie kurių neišeina priskirti Vilijampolės tilto remonto, panašūs tiltai montuojami nereikalaujant vietos savivaldybės biudžeto lėšų.

Kai prieš porą metų kauniečiai remontavo Aleksoto tiltą, irgi galvojo šauktis kariškių, kad šie sumontuotų pontoninį, tačiau suskaičiavusi, kiek iš to bus naudos ar nuostolių, savivaldybė paleido nuo Aleksoto tilto iki jį pavadavusio M. K. Čiurlionio tilto nemokamą autobusą.

Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vedėjo Pauliaus Kero teigimu, "nulinis" autobusas Aleksoto tilto remonto metu savivaldybei atsiėjo netoli 200 tūkstančių litų - perpus pigiau, nei kainuotų pontoninis tiltas. Vilijampolės tilto remonto metu taip pat įvestas "nulinis" autobuso maršrutas, bet keleiviams tenka pirkti bilietus.

"Galėtų politikai apsispręsti, gal geriau atsisakyti bilietų "nuliniame" maršrute ir vežioti žmones nemokamai? Kad jie mažiau pyktų dėl nepatogumų, kurių patiria, kol vyksta Vilijampolės tilto remontas", - mano Komunalinio ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojas.

Pasak A. Vyšniausko, kariškiai galėtų gegužės gale, miesto dienų proga, kaip dovaną kauniečiams laikinai sumontuoti tą pontoninį tiltą. Paaiškėtų, ar tikrai be jo miestas neišsiverstų, kol Vilijampolės tiltas atnaujinamas.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją