„Ši naujiena yra tarsi duoklė BMW praeičiai, iš kurios nuolat semiamės įkvėpimo. Automobilyje įkūnydami geriausias praėjusių laikų ir dabartines dizaino bei technologines vertybes - racionalumą ir aistrą - kartu žengiame žingsnį ateities įžvalgų link“, - sako Dr. Klaus Draeger, „BMW Group“ tarybos narys.
Naujojo „BMW M1 Hommage“ išvaizda išlaiko abiejų savo pradininkų pagrindinius bruožus – žemas svorio centras, plati ratų bazė, coupe būdingos nuožulnios proporcijos, išgaubtos, horizontalios linijos, poliruoti lengvo lydinio ratlankiai, uždengtas galinis langas demonstruoja kasikinę sportinę estetiką.
Šiuolaikinės ekstravagancijos automobilio dizainui suteikia stilizuotos paviršiaus detalės – „nematomi“ įtraukiami priekiniai žibintai, į kėbulą integruotos, beveik nepastebimos durų rankenos, mažyčiai šoninio vaizdo veidrodėliai bei BMW dizaino grotelės, atliekančios ir oro vėsinimo bei aerodinamines funkcijas.
Praeities ir dabarties sąsajos įkūnytos ir „BMW M1 Hommage“ spalvose – septyniasdešimtųjų originalą primenančos retro oranžinė ir juoda susilieja tarpusavyje ir tarsi žaidžia šešėliais bei atspalviais išgaubtuose automobilio kėbulo paviršiuose, taip kurdamos „išplaukiantį“ ir mirguliuojantį vaizdą.
Legendinis sportinis automobilis „BMW M1“ buvo gaminamas Vokietijoje nuo 1978 iki 1981 m. Šis automobilis buvo sukurtas BMW bendradarbiaujant su „Lamborghini“. „BMW M1“ yra vienintelis BMW automobilis, kuriame variklis įtaisytas automobilio viduryje, apatinėje dalyje. Po septynių bandomųjų prototipinių automobilių per ketverius metus buvo pagaminti tik 456 „BMW M1“ automobiliai – tokiu būdu jis tapo vienu rečiausiu modeliu pasaulyje.