Nacionalinės aviakompanijos "flyLAL - Lithuanian Airlines" savininkės AB "flyLAL Group" įgyvendinamas Lietuvos oro erdvės užkariavimo planas verčia konkurentės, latvių kompanijos "airBaltic" atstovus prabilti apie tariamai neaiškias Vilniaus tarptautinio oro uosto (TVOU) plėtros aplinkybes.

Abiejų aviakompanijų vadovų pareiškimai leidžia prognozuoti, kad konkurencija tarp šių bendrovių įgis dar dramatiškesnių formų.

T. Vizgirdai jau daugiau nei pusmetį nepavyksta iš valdininkų ir politikų išgirsti šalies oro uostų plėtros vizijos, o tai apsunkina planuoti aviakompanijos veiklą.

"Nuo metų pradžios nesiseka patekti ir pas premjerą Gediminą Kirkilą, nors mes, kaip svarbūs Lietuvos civilinės aviacijos rinkos dalyviai, manau, turime teisę išgirsti Vyriausybės planus ir išsakyti savo poziciją. Deja, anksčiau mums paskirta audiencija pas ministrą pirmininką buvo atšaukta, o naujas susitikimo laikas nepaskirtas, nors to reikalauja protokolas. Ligšiolinės mūsų pastangos būti išgirstiems liko bevaisės", - prisipažįsta Tadas Vizgirda, "airBaltic" Lietuvos padalinio vadovas.

G. Kirkilas patikina būtinai susitiksiąs ir išklausysiąs "airBaltic" atstovų, kai tik turėsiąs tam laiko.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją