Kartu rengiamas ir investicinis planas įsigyti 50 naujų autobusų. Tiesa, kol kas "Kauno autobusų" parką papildys tik pigiau perkami naudoti autobusai, jau nebetinkami užsienio miestų visuomeninio transporto maršrutuose. Šiemet tokių pageidautina įsigyti per dvidešimt, ir tai gali kainuoti iki 3 mln. litų.

Senai ir naujesnei technikai remontuoti reikalinga gera gamybinė bazė, nes vien meistrų sumanumu ilgai tarnavusios technikos neprikelsi naujam gyvenimui. Todėl "Kauno autobusų" bendrovės veiklos planuose numatyta atnaujinti techninio aptarnavimo ir remonto skyrių ir suremontuoti degalinę. Šiems planams įgyvendinti prireiktų 2 mln. litų.

Be to, per šiuos metus žadama iki 20 proc. padidinti vairuotojų darbo užmokestį bei pagerinti jų darbo sąlygas. Tiesa, pastarieji planai labai susiję ir su Kauno miesto savivaldybės tarnybų darbu. Transportininkų nuomone, savivaldybės rūpestis - gera gatvių danga, juostų, skirtų viešajam transportui, įrengimas ir kiti su darbo aplinkos sąlygomis susiję dalykai. Bendrovės rūpesčiu galinėse maršrutų stotelėse vairuotojų patogumui turi būti įrengti sanitariniai mazgai, keleiviams - pastogės.

Pernai daugiau nei penktadaliu išaugo bendrovės "Kauno autobusai" pervežimų skaičius. Tačiau autobusų rida sumažėjo 1,4 proc. (lyginant su 2006 metais). Iki 4,01 Lt vienam kilometrui nuvažiuoto kelio padidėjo sąnaudos. Užpernai jos siekė 3,58 Lt. Pernai gauta 42,92 mln. Lt pajamų, iš jų subsidija - 20,52 mln. Lt. Pernai gavusi 461 tūkst. litų pelno, bendrovė jo gauti tikisi ir šiemet.

Prognozuojama, kad "Kauno autobusų" pajamos per šiuos metus, palyginti su pernykščiu laikotarpiu, išaugs 10 proc., bet dėl būtinybės didinti darbuotojų darbo užmokestį, kuro kainų kilimo stipriai didėja sąnaudos. Todėl bendrovės pelnas gali būti tik minimalus.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją