Kol kas tiek nuo automagistralės Vilnius-Klaipėda, tiek iš pietinės į šiaurinę miesto dalį ir atgal automobiliais važiuojantys miestiečiai dūsta spūstyse, kurios susidaro ties senamadiškomis, dar sovietmečiu įrengtomis žiedinėmis sankryžomis. Tuo metu aplinkinių gyvenamųjų rajonų gyventojai verčiami kentėti nuo taršos ir triukšmo.
Iki šiol Susisiekimo ministerija pirštu rodė į Klaipėdos miesto savivaldybę, esą ji turėtų būti suinteresuota šios gatvės sankryžų rekonstrukcija. Uostamiesčio vadovai garsiai šaukė, kad gatvė yra automagistralės Klaipėda-Vilnius tęsinys, o ši - IX Kretos tranzito koridoriaus B atšaka, todėl lėšų jai rekonstruoti privalo skirti Vyriausybė.
Šiuo metu Baltijos prospektas jau traktuojamas kaip svarbi uostamiesčio magistralė ir numatomas pagrindinis išvažiavimas iš būsimo Keleivių ir krovinių terminalo, kurį 2010 metais planuojama pastatyti šalia 2-osios Smiltynės perkėlos, teritorijoje tarp Minijos, Varnėnų ir Nemuno gatvių bei Baltijos prospekto tęsinio. Lėšų projektams rengti - 4,49 mln. litų - skirs KVJU direkcija.
Viena jungtinės veiklos organizatorių, atliksiančių projektavimo darbus, UAB "Hidrostatyba" yra nuolatinė miesto ir uosto skelbiamų konkursų dalyvė bei daugkartinė nugalėtoja.
Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryžos projektinius pasiūlymus ir techninį projektą planuojama parengti per 10 mėnesių. Pagal jau atliktą detalųjį planą ši sankryža bus tunelio tipo. Kitų dviejų sankryžų (Baltijos ir Taikos prospektų, taip pat Šilutės plento) projektinius pasiūlymus ir techninius projektus ketinama parengti per 18 mėnesių. Šiose vietose turėtų būti įrengtos dviejų lygių sankryžos. Baltijos prospekto sankryžų rekonstrukcijos darbus numatoma baigti 2013 metais.
Baltijos prospektas faktiškai prasideda ties žiedine Jakų sankryža ir skersai kerta visas tris pagrindines Klaipėdos gatves. Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius patikino, kad jau šį rudenį prasidės ir visų Lietuvos vairuotojų keikiamo Jakų žiedo rekonstrukcija.