"Pagrindinis pramoninio parko teritorijos Mockavoje privalumas – siauros (europinio standarto) ir plačios (rusiško standarto) geležinkelio vėžių sujungimo vieta",- sakė Darius Vilkas, koncerno Logistikos departamento direktorius, – "tad, pradėjus veikti intermodaliniam terminalui, sąlygos krovinių tranzitui iš Vakarų į Rytus ir atvirkščiai pagerėja ženkliai."
Šiuo metu per Šeštokų geležinkelio stotį pervežamų krovinių kiekis siekia vidutiniškai 0,5 mln. t per metus, kai autotransportu gabenama apie 15 mln. t . Pastačius intermodalinį terminalą Mockavoje, atsiranda reali galimybė „nukrauti" autotransporto srautus, mažinant spūstis ir didinant saugumą keliuose, taupant energijos išteklius bei mažinant taršą.
"Terminalo multifunkciškumas priklausys ir nuo strateginių partnerių, su kuriais "„Achemos grupė" jau pradėjo derybas, ir nuo krovinių srauto", - sakė D. Vilkas. – "Investicijų dydis – taip pat. Ketiname pretenduoti ir į Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą."
Po 3-5 metų, įgyvendinus projektą, infrastruktūros objektų aptarnavimui Lazdijų rajone galėtų būti sukurta apie 100 naujų darbo vietų.