Manoma, kad jie užtruks dar bent 10 dienų. Sureguliavus sistemą per dvi savaites švieslentės turėtų atsirasti dar 31-oje Vilniaus viešojo transporto stotelėje.
Kai sistema pradės veikti visu pajėgumu, stotelėse laukiantys keleiviai švieslentėse galės matyti, kada atvyks autobusas ar troleibusas, sužinoti kiek jis vėluos. Jei autobusas sustos dėl gedimo, jo maršrutas visai dings iš ekrano.
„Informacijos tikslumas sieks 99 proc.“, – teigė V. Antanavičius.
Kol kas švieslentės gali būti įdiegtos tik ten, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas. Tačiau projektui pasiteisinus, jų tinklą žadama plėsti.
Švieslentės – elektroninio bilieto projekto dalis. Visa e. bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros diegimo kaina sostinėje siekia 10 mln. litų.