Projektų tinkamumo ES paramai gauti vertinimą atliko Transporto investicijų direkcija. Ši institucija turės taip pat administruoti bei kontroliuoti projektų vykdymo eigą.
62,9 mln. litų skirta kelio E262 ( Kaunas–Zarasai–Daugpilis) dangos stiprinimui ir rekonstrukcijai, nes kai kurių šio kelio ruožų danga yra nelygi, susidėvėjusi, vėžių gylis siekia net 14 mm. Projekte numatytas ir apsauginių atitvarų bei apšvietimo įrengimas atskiruose kelio ruožuose.
Taip pat numatoma 48,45 mln. litų skirti kelio E67 (VIA BALTICA) dangos stiprinimui ir Marvelės sankryžos rekonstrukcijai.
93,5 mln. litų bus panaudota transeuropinio tinklo kelio E85 (Vilnius–Kaunas–Klaipėda) dangos platinimui ir stiprinimui. Priėmus Lietuvą į Šengeno sutarties erdvę, eismo intensyvumas pradėjo sparčiai didėti, o kelio danga suprastėjo. Kai kuriuose ruožuose vėžių gylis siekia 20 mm.
2007-2013 m. 35,7 mln. litų ES parama skiriama ir transeuropinio tinklo kelių E85 (Vilnius–Lyda) ir E272 (Vilnius–Panevėžys–Šiauliai–Palanga) rekonstrukcijai bei dangos stiprinimui. Šių kelių dangose yra nemažai skersinių ir išilginių plyšių, vėžių, duobių ir nelygumų.
Taip pat numatyta pėsčiųjų požeminės perėjos statyba Radviliškyje. Šiuose keliuose taip pat numatyta įrengti atitvarus, o intensyviausius ruožus planuojama apšviesti. Miškingose vietovėse bus įrengta tinklo tvora bei požeminės perėjos gyvūnams pereiti.