Bene sudėtingiausia projekto dalis, estakada virš Savanorių prospekto ir Lazdynų žiedo bei tunelis po geležinkeliu Vilnius–Kaunas.
Tiesiant aplinkkelį kartu rekonstruotos gretutinės gatvės, įrengti apsauginiai atitvarai ir sienutės nuo triukšmo.
Nuo triukšmo saugos pakeisti gyvenamųjų namų langai, o skirtingo aukščio želdiniai sulaikys dalį triukšmo ir teršalų.
Vilniaus pietinis aplinkkelis – tarptautinio IXB transporto koridoriaus, einančio per Lietuvą, trūkstamoji dalis.
Tai – beveik 3 km ilgio kelias, einantis Vilniaus pietiniu pakraščiu, kuriuo krovinių tranzitas sunkiais automobiliais iš Kauno, Klaipėdos ir kitų Vakarų Lietuvos miestų į Rytus galės keliauti aplenkdamas Vilniaus centrą.
O Lazdynų, Karoliniškių, Šeškinės, Fabijoniškių, Pilaitės ir kitų rajonų gyventojai turės galimybes per kelėtą minučių pasiekti Vilniaus oro uostą. Suteikdamas realų patogaus susisiekimo komfortą, aplinkkelis padės taupyti lėšas, degalus ir vairuotojų nervus bei kantrybę.
Aplinkkelis apima ruožą tarp Lazdynų tilto bei S.Dariaus ir S.Girėno gatvių. Jame pastatyta keturių eismo juostų estakada virš Savanorių prospekto ir Lazdynų tilto transporto žiedo, atraminės sienelės, pėsčiųjų viadukas, viadukas virš Naugarduko gatvės, tunelis po geležinkeliu Vilnius–Kaunas, viadukas tarp Tunelio ir Iešmininkų gatvių, nutiesti šaligatviai ir dviračių takai. Kuriant kelio infrastruktūrą, pakeisti šalia aplinkkelio esančių dvidešimties gyvenamųjų namų langai, įrengtos apsauginės sienelės nuo triukšmo.
Projekto vertė – 267,5 milijonai litų. Iš jų ES parama iš Sanglaudos fondo – 142,9 milijonai litų. Vilniaus pietinį aplinkkelį tiesė „Fegda“ ir „Kauno tiltai“, kurie buvo įsipareigoję šį taip būtiną Vilniaus miestui pietinį aplinkkelį nutiesti iki 2009 m. kovo mėnesio.