„Lyginant su kita alternatyva, kuri galėjo būti neradus investuotojo, sandorį vertinu neblogai", - DELFI paprašytas įvertinti „flyLAL" akcijų pardavimą sakė susisiekimo viceministras A.Štaras.
Panašios nuomonės laikosi ir ūkio ministras Dainius Kreivys.
„Turint omenyje visą „flyLAL" įstoriją, aš manau, kad tai yra labai geras variantas. Atsiradus investuotojui ir stabilumui, manome, kad tai Lietuvos aviacijos rinkai ir turizmui yra labai sveikintinas dalykas", - penktadienį žurnalistams sakė ūkio ministras.
Naujieji šeimininkai oro vežėjo valdymą turėtų perimti sausio 23 dieną.
„Mes svarstėme įvairius „flyLAL – Lithuanian Airlines“ veiklos scenarijus ir ieškojome investicijų parengtam tolesnės veiklos planui įgyvendinti. Šveicarijos investiciniam fondui pareiškus susidomėjimą Lietuvos oro bendrove, derybos buvo pradėtos dar praėjusių metų pabaigoje. Investuotojai detaliai išanalizavo situaciją aviacijos rinkoje ir „flyLAL – Lithuanian Airlines“ veiklos perspektyvas, šiandien buvo pasirašyta akcijų pardavimo sutartis“, – sakė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
"SCH Swiss Capital Holdings" valdybos pirmininkas, užimantis ir generalinio direktoriaus pareigas, Jan-Erik Jansson sakė, kad Šveicarijos investicinis fondas perima Lietuvos oro bendrovę kaip strateginis investuotojas, AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ bus toliau vystoma kaip Europos regioninė oro bendrovė.
DELFI primena, kad skolose klimpstantis oro vežėjas gruodį siūlė valstybei už 1 Lt nusipirkti 51 proc. „flyLAL" akcijų, tačiau Susisiekimo ministerija su pasiūlymu nesutiko.
Šiuo metu oro vežėjas turi beveik 90 mln. Lt skolų ir nevaldo jokio ilgalaikio turto. Tačiau, „flyLAL" pateiktais duomenimis, trumpalaikis bendrovės turtas siekia 50 mln. Lt, o valdomų geriausių srydžių laikų rezervacijų didžiuosiuose Europos oro uostuose rinkos vertė yra apie 20 mln. Lt.
„flyLAL" priklauso bendrovėms „ŽIA valda", „Sanitex" ir „Indeco".