Tarp galimų versijų K. Petersas paminėjo galimybę suteikti visiems taikomas mažesnes nuolaidas arba visišką lengvatų panaikinimą.
Naujoji tarifų politika gali būti pradėta taikyti jau nuo šio pavasario. Viename iš jos variantų numatyta galimybė susieti nuolaidas su oro linijų bendrovės atvykstamųjų reisų į Rygą skaičiumi ( o ne su pervežamų keleivių skaičiumi).
Rygos oro uosto sekretorius ir atstovas spaudai Martinšas Langratsas patvirtino, kad šis planas taip pat yra svarstomas (pabrėždamas žodžius „taip pat“) ir pasistengė išvengti tolimesnių diskusijų šiuo klausimu.
Laikraščio „Diena“ duomenimis, mažiausia 5 proc. nuolaida gali būti taikoma už tūkstantį skrydžių per metus, o didžiausia 30 proc. – už 6 000 skrydžių (atitinkamai tai būtų 19 ir 115 skrydžių per savaitę). Pagal tokią apskaitą didžiausią nuolaidą galėtų gauti tik nacionalinė oro linijų bendrovė „airBaltic“, kuriai Ryga yra „namų bazė“.
Per praėjusius metus Rygos oro uostą paliko5 bendrovės. Nei viena iš jų neturėjo didžiulių keleivių srautų, todėl negaudavo didelių nuolaidų.