"Iš pradžių planavome, kad šis produktas bus parduodamas tik Indijoje ir kitose besivystančiose šalyse. Maniau, kad Vakaruose jam nėra vietos. Tačiau dėl dabartinės ekonomikos padėties jo kaina pasidarė ypač patraukli", - sakė R.Tata.
"Tata Nano" Indijos gyventojams kainuos viso labo 100 tūkst. rupijų (4960 litų). Šiemet ketinama pagaminti ir parduoti apie 100 tūkst. automobilių, vėliau gamyba bus plečiama iki 250 tūkst. per metus ir daugiau. Maždaug po dvejų metų jie turėtų pasiekti ir pirkėjus Vakarų Europoje, dar vėliau, jeigu viskas klostysis gerai, ir amerikiečius.
Ne visi "Nano" pasirodymą sutiko džiaugsmingai. Kai kurios aplinkosaugininkų grupės perspėjo, kad pigios transporto priemonės gali galutinai užkimšti ne pačios geriausios būklės Indijos kelius ir katastrofiškai padidinti oro taršą. Nors šiuo metu daugiau nei 1 mlrd. gyventojų turinčioje šalyje, oficialiais duomenimis, tėra apie 5 mln. automobilių, tačiau chaoso jos keliuose jau ir dabar netrūksta. Indijoje šiuo metu ypač populiarūs nedideli motociklai, o nauji automobiliai vis dar tebėra sunkiai įperkama prabangos prekė.
"Tata Motors" vadovas atkerta skeptikams, kad naujasis modelis aplinkosaugos požiūriu nesulyginamas su šiuo metu Indijoje dominuojančiais pasenusiais automobiliais. Tiesa, norint minėtą automobilį eksportuoti į Europos, o gal net ir į JAV rinkas vis dėlto reikės jį kiek patobulinti, kad atitiktų kur kas griežtesnes saugumo taisykles. Į Europą "Tata Nano" keliaus su pridėtomis oro pagalvėmis ir sutvirtinta galine kėbulo dalimi.
R.Tata pripažįsta, kad norint įsiskverbti į pasiturinčių Vakarų rinką kompanijai prireiks kiek kitokios strategijos. "Kurdamas šį automobilį galvoje turėjau Indijos šeimą, kurios keturi nariai dažnai keliauja susėdę ant vieno motociklo. Maniau, kelionė automobiliu jiems būtų gerokai saugesnė. Jungtinėse Valstijose "Nano" visų pirma patrauks jaunesnius žmones, ieškančius nebrangaus automobilio."