„Jau dabar yra kelios susidomėjusios bendrovės. Jei viskas vyks sklandžiai, rudenį prasidės projektavimo darbai, o kitą pavasarį prasidės statybos“, - DELFI teigė R. Rabačius.
Trečiadienį požeminės aikštelės statybos preliminarūs planai pristatyti Kauno miesto tarybos kolegijai. Netrukus visi dokumentai bei projektas bus pristatyti tarybos komitetams.
„Tikiuosi, kad balandžio 9-tąją taryba patvirtins koncesijos sąlygas. Sąlygose numatyti visi įmanomi saugikliai, o konkursą laimės mažiausią kainą pasiūliusi bendrovė“, - sakė R. Rabačius.
Planuojama, kad požeminė aikštelė bus 2 arba 3 aukštų. Pasak R. Rabačiaus, realesnis variantas, kad aikštelė bus dviejų aukštų ir joje tilps 750 automobilių. Aikštelė jungsis su būsimuoju požeminiu garažu po dabartiniu „Merkurijumi“. Netrukus „Merkurijaus“ pastatą planuojama nugriauti – čia iškils modernus statinys su kelių aukštų požemine automobilių stovėjimo aikštele.
Skaičiuojama, kad projekto įgyvendinimas kainuos iki 75 mln.Lt, tačiau suma, kurią koncesininkui sumokės savivaldybė, bus gerokai didesnė.
Pasak R. Rabačiaus, pirmą kartą koncesijos konkursas bus skelbiamas ne atskiriems darbams, o visam projektui. Koncesininkas turės parengti ir suderinti visus dokumentus, sutvarkyti antžeminę aikštės dalį, vykdyti objekto eksploataciją bei priežiūrą.
Koncesijos konkurso nugalėtojas taip pat perims visų Kauno mokamų automobilių statymo vietų kontrolę. Pasak R. Rabačiaus, pajamos gautos už automobilių statymą turėtų sudaryti didžiąją dalį koncesijos mokesčio.
Požeminė automobilių aikštelė po Vienybės aikšte skaičiais
Sklypo plotas – beveik 2 ha
Automobilių vietų skaičius – 750 (2 aukštai) arba 1050 (3 aukštai)
Statybos laikas – 2 metai
Statybos kaina – 38-40 mln. Lt
Inžinerinių tinklų kaina – 5 mln. Lt
Antžeminės aikštės dalies sutvarkymas – 15-20 mln. Lt
Viso projekto savikaina – 57-73 mln. Lt
Koncesijos trukmė – 25 metai