„Lietuvos geležinkeliai” derinasi prie situacijos ir žino, kad dabar didinti kelionės kainų negalima. Tačiau maksimalus tarifas būtų reikalingas toje atkarpoje, kur vežama iš geležinkelio stoties į oro uostą. Mes dar prašysime informacijos, kokius konkrečius dydžius jie nusistatys, tačiau, manau, kad tarifai neturėtų didėti daugumai gyventojų, kurie naudojasi šiuo transportu“, – kalbėjo ji.
Pašnekovės teigimu, bendrovė ir ankstesniais metais nepasiekdavo maksimalaus nustatyto keleivių vežimo tarifo, pavyzdžiui, pernai jis buvo 11,7 ct/km.
„Matome, kad iki maksimalaus tarifo dar buvo labai toli“, – atkreipė dėmesį ji.
Paskutinį kartą maksimalus keleivių vežimo tarifas „Lietuvos geležinkeliams“ buvo didintas 2006 m.
„Lietuvos geležinkeliai“ savo pažymoje VKEKK tvirtino, kad pernai perveždami keleivius patyrė 122,6 mln. Lt nuostolių.
Iš viso 2008 m. geležinkeliais važiavo maždaug 4,1 mln. keleivių.