„Didžiausias Lietuvoje keltas „Lisco Maxima“ yra pirmas tokio dydžio laivas, plauksiantis po Lietuvos vėliava. Tai šešioliktas laivas, įregistruotas Lietuvos laivų registre per pastaruosius metus, tačiau savo dydžiu jis lenkia artimiausią konkurentą – „DFDS Lisco“ laivą „Lisco Gloria“, – pranešime spaudai cituojamas „DFDS Lisco“ atstovas viešiesiems ryšiams Vaidas Klumbys.
„Lisco Maxima“ triskart per savaitę kursuos maršrutu Klaipėda – Kylis. Laivą aptarnaus ir kartu plauks 36 žmonių įgula, kuriai vadovaus lietuvis kapitonas Henrikas Žalandauskas. Kapitonas šiuo metu plukdo keltą iš Italijos į Lietuvą. Pirmoji oficiali kelto kelionė iš Klaipėdos į Kylį numatyta gegužės 11 dieną.
„Lisco Maxima“ taps aštuntuoju laivu, priklausančiu Lietuvos bendrovei AB „DFDS Lisco“ ir plaukiančiu po Lietuvos vėliava. Jis pakeis iki šiol naudotą „Lisco Optima“ keltą – pastarąjį planuojama perkelti į Švedijos krovininių-keleivinių laivų liniją.
2008 m. bendrovė „DFDS Lisco“ pardavė 4 kompanijos strategijos reikalavimų neatitikusius laivus, o šiemet be „Lisco Maxima“ įsigijo dar 2 naujus modernius Ro-Ro tipo krovininius keltus.
„DFDS Lisco“ (veiklos pradžioje vadinta AB „Lisco Baltic Service“) Lietuvoje veikia nuo 2001 m., kai reorganizuotą AB „Lietuvos jūrų laivininkystė“ privatizavo Danijos laivybos bendrovė „DFDS A/S“. Šiuo metu AB „DFDS Lisco“ iš viso dirba 685 žmonių, iš jų maždaug 418 jūrininkų plaukia 8 kompanijai priklausančiuose laivuose.
2008 m. „DFDS LISCO“ apyvarta siekė 236,8 mln. Lt (2007 m. – 246,6 mln. Lt), kompanija uždirbo 51,2 mln. Lt pelno (2007 m. – 36,2 mln. Lt) ir pervežė 149 tūkst. keleivių (2007 m. – 144 tūkst. keleivių). 2008 m. „DFDS Lisco“ laivai pervežė maždaug 1,5 mln. linijinių metrų krovinių.