Nė karto nuo statybos pradžios 1969 m. neremontuotas statinys kelia pavojų gyventojų sveikatai ir gyvybei.

Jau per ankstesnes apžiūras buvo nustatyta, kad kasmet tiltas įlinksta apie 4–5 mm. Per pastarąjį patikrinimą specialistai pastebėjo, kad per šiuos metus tilto sėdimo greitis padidėjo keturis kartus – jis įlinko 16,8 mm. Atidarius Pietinio aplinkkelio atkarpą, tiltas nebeatlaiko padidėjusios apkrovos ir nebeatitinka ES nustatytų normų.

"Tolesnė tilto eksploatacija nesaugi, būtinas tiltą laikančių konstrukcijų stiprinimas. Tilto sėdimo greitis padidėjo keturis kartus, iš ko galima spręsti, kad tilto deformacija pasiekė ribą. Neatlikus tilto stiprinimo darbų per artimiausius tris keturis mėnesius, rudenį, atšalus orams, galima prognozuoti tilto griūtį. Taip pat tilto griūtis gali įvykti dėl trūkusių atramų", – teigiama specialistų pateiktoje ataskaitoje.

Nors dar tik ruošiamasi pradėti tilto remonto darbus, Vilniaus miesto valdžia ramina gyventojus – vykti per Lazdynų tiltą gana saugu.

Specialistų patarimu dėl saugumo balandžio pradžioje buvo apribotas eismas sunkiasvorėms transporto pramonėms, likusioms įvesta griežtesnė greičio kontrolė. Jeigu anksčiau tiltu buvo galima lėkti 60 km/val. greičiu, šiandien leidžiama tik 40 km/val.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją