"Tapsime vienu saugiausių oro uostų ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos regione. Naujoji sistema padės dar labiau užtikrinti skrydžių saugumą, o tai pagrindinis uždavinys bet kuriam oro uostui. Keleiviai galės saugiai leistis bei kilti esant ir blogom oro sąlygoms. Taip pat esant prastiems orams padidės skrydžių reguliarumas, bus mažiau lėktuvų užsilaikymų ir vėlavimų", - sakė Kauno oro uosto generalinio direktoriaus pareigas laikinai einantis Kęstutis Cucėnas.
Pasak jo, esant blogoms oro sąlygoms Kauno oro uostas galės tapti atsarginiu oro uostu ir priimti lėktuvus iš aplinkinių valstybių - Švedijos, Latvijos, Baltarusijos, Rusijos Kaliningrado srities.
Kauno oro uoste esantis 3,25 tūkst. metrų kilimo-tūpimo takas leidžia priimti visų tipų orlaivius be maksimalios orlaivio pakilimo masės apribojimų. Oro uosto aktyvaus veikimo zonoje gyvena 1,72 mln. gyventojų.
Konkursą laimėjęs koncernas "Siemens" šias sistemas yra įdiegęs daugelyje pasaulio oro uostų, tarp jų - Tarptautiniame Briuselio oro uoste, Tarptautiniame Madrido oro uoste Barajas, Palermo oro uoste bei keliuose Vokietijos oro uostuose. Koncernas 1993 metais modernizavo ir Vilniaus oro uosto kilimo-tūpimo tako šviesų signalinę sistemą.
Šiame konkurse "Siemens" nurungė jame dalyvavusias bendroves "Fima", Suomijos kompanija "Idman" ir Čekijos "Transcon".
Nuo 1995 metų Lietuvoje veikianti "Siemens" specializuojasi informacijos ir ryšių, verslo valdymo sistemų, pramonės ir pastatų technologijų, automatikos ir elektrotechnikos produktų, transporto sistemų, medicinos sprendimų bei energijos gamybos, perdavimo ir paskirstymo srityse. Bendrovėje dirba 91 darbuotojas.
"Siemens" neseniai su gavo 425,6 mln. litų vertės "Lietuvos geležinkelių" užsakymą pagaminti 34 šilumvežius.