Poliai zonoje, kur susikerta Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvės, liejami galingu grąžtu išgręžiant dešimties metrų gylio 0,6 m skersmens gręžinį. Gręžinys užpildomas betonu ir sutvirtinamas įleidžiant armatūrą. Pamato vienai atramai liejimo darbai trunka bemaž savaitę. Šiais metais tikimasi įrengti penkis pamatus ir pastatyti bent vieną atramą, kurios aukštis sieks apie 5 metrus.
Kitapus gatvės lygiagrečiai vykdoma požeminių inžinerinių tinklų rekonstrukcija. Tai parengiamieji darbai, kuriuos reikia atlikti prieš statant kitus polius, laikysiančius estakadą.
Kaip jau buvo skelbta, rangos sutartį dėl sankryžos rekonstrukcijos darbų su Vilniaus miesto savivaldybės įmone spalio mėnesį pasirašė trijų bendrovių, veikinačių pagal jungtinės veiklos sutartį, grupė: AB „Panevėžio keliai“, UAB „Tilsta“ ir UAB „NCC Fegda“. Atsakingasis junginio partneris – AB „Panevėžio keliai“.
Projekto darbų apimtis pinigine išraiška – 35,96 milijono litų (PVM įskaitytas). Projektą finansuoja Vilniaus miesto savivaldybė. Sutartyje numatyta sankryžos rekonstrukcijos darbų pabaiga – 2007 metų lapkričio 7 d. Įvertinus tam tikrus nepatogumus, kuriuos gali patirti automobilininkai dėl eismo apribojimo darbų vykdymo vietoje, rangovai tikisi projekto vykdymo laikotarpį maksimaliai sutrumpinti.
Ši sankryža, kuri transporto požiūriu laikoma viena opiausių vietų sostinėje, bus rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Transporto jungtis nuo Konstitucijos prospekto iki Ukmergės gatvės suprojektuota kaip vienos eismo krypties trijų eismo juostų estakada per Geležinio Vilko gatvę. Estakados ilgis – 247 metrų, plotis su atitvarais - 14,25 metro.
Esama šešių eismo juostų pločio Ukmergės gatvė bus panaudota automobilių eismui centro link: keturių eismo juostų gatvė prieš sankryžą išplatės iki 6 eismo juostų, kurių viena bus skirta visuomeniniam transportui, kita bus naudojama dešiniajam posūkiui į Saltoniškių gatvę.
Ukmergės ir Geležinio Vilko gavių sankryža rytinio piko metu per valandą abiem kryptimis pravažiuoja iki 8 tūkstančių automobilių.