Iki šiol į uosto infrastruktūros vystymą per 10 metų buvo investuota kiek daugiau nei 1 mlrd. litų.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Sigitas Dobilinskas aiškino, kad pagal šią programą uostas toliau vystysis geografine linkme - iki šiol daugiausia buvo vystoma šiaurinė uosto dalis, o dabar bus investuojama į infrastruktūrą pietinėje uosto dalyje, į bendrovių "Klaipėdos Smeltė", "Klaipėdos hidrotechnika", "Klaipėdos terminalo grupė" nuomojamas krantines, rašo "Verslo žinios".
Į krantinių rekonstrukciją numatoma investuoti daugiau nei 780 mln. litų, o gilinimo darbams prie rekonstruojamų krantinių - apie 140 mln. litų. Pietinėje uosto dalyje krantinės bus pagilintos nuo 10 iki 14 metrų, akvatorija - iki 14,5 metro.
Po sprendimo perduoti uosto geležinkelių vystymą bendrovei "Lietuvos geležinkeliai" nutarta kitąmet užbaigti pradėtus darbus uoste ir tam skirti tik 25 mln. litų, iš jų pusė bus ES ir biudžeto lėšos.
Naujojoje programoje apie 16 mln. litų numatyta skirti pastatams ir kitiems statiniams nugriauti vystant uosto infrastruktūrą.
Naują keleivių terminalą numatoma pradėti statyti 2008 metais, o 2007 metais - valčių prieplauką. Abiem projektams bus bandoma pritraukti ES lėšų.