Eismo reguliavimo sistemų projektavimu užsiimančios bendrovės „Eismas“ verslo plėtros direktorius Aivaras Šidla mano, kad toks eismo žiedinėse sankryžose reguliavimas būtų pigiausias ir efektyviausias būdas sumažinti kamščius.

Jo teigimu, įrengti šviesoforus vienoje žiedinėje sankryžoje kainuotų apie 400 tūkst. litų. Šviesoforų reguliuojamame žiede būtų saugiau judėti ne tik automobiliams. Būtų galima įrengti ir saugias pėsčiųjų perėjas.

Vienas pagrindinių privalumų yra ir tai, kad šviesoforus žieduose būtų galima įdiegti netrukdant eismui. Dar nė viename Lietuvos mieste žiedinių sankryžų nereguliuoja šviesoforai.

A.Šidlos teigimu, toks būdas populiarus Airijoje, Olandijoje ir Belgijoje. Jo manymu, įrengus žiedinėse sankryžose šviesoforus, pagerėtų Klaipėdos, kaip modernaus, šiuolaikiško miesto įvaizdis.

Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Egidijus Prižgintas suabejojo, ar būtų tikslinga trijų juostų Baltijos prospekto žiedo sankryžoje įdiegti šviesoforus.

Anot jo, šviesoforai galėtų pasiteisinti nebent mažuose žieduose, kokie yra Belgijoje ir Olandijoje. Panašių abejotinų eismo gerinimo pasiūlymų uostamiestis jau yra gavęs.

Lietuvos valstybinė automobilių kelių direkcija pateikė absurdišką pasiūlymą, kaip pagerinti eismą Jakų žiede. Prieš įvažiavimus į žiedą jie patarė įrengti kalnelius, vadinamuosius „gulinčius policininkus“, kurie lėtintų eismą žiede.