Dėl to vilniečiai priekaištauti turėtų ne sostinės vadovams, o Kauno valdininkams. Mat elektroninio bilieto sistemą kartu diegia trys didžiausi šalies miestai.

Vilnius ir Klaipėda nusprendė diegti tokią sistemą, kad visuomeninio transporto keleiviai mokėtų už kelionės trukmę. Bilietai galiotų nuo valandos iki kelių mėnesių. Kaina nepriklausytų nuo to, keliais autobusais ar troleibusais važiavo keleivis. Tuo tarpu Kaunas nutarė įdiegti kitokią tvarką. Keleiviai mokės už nuvažiuotą atstumą.

Sostinės valdininkai teigia, kad sostinėje elektroninis bilietas galėjo būti įdiegtas jau šiemet, jei nebūtų tekę derėtis su kauniečiais. Savivaldybės Viešųjų pirkimų tarnyba konkursą pirkti elektroninio bilieto programinę ir techninę įrangą paskelbė tik praėjusį penktadienį. Konkurso laimėtojas bus išrinktas liepos pabaigoje.

Tačiau sumontuoti modernią įrangą prireiks dar metų.

„Negaliu sakyti, kad to nebuvo. Tai, kas tiko Vilniui ir Klaipėdai, netiko Kaunui. Su šiuo miestu buvo problemų. Ką darysi, Kaunas yra Kaunas.

Trims miestams dalyvauti projekte buvo pigiau. Tačiau laimėję finansiškai, pralošėme laiko. Vieni elektroninį bilietą būtume įsirengę greičiau“, – pripažino vicemeras Algimantas Vakarinas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją