„Šio kreditavimo projekto mastas pareikalavo didelės atsakomybės ir patirties tiek iš mūsų banko, organizavusio šį sandorį, tiek ir iš kitų sindikato dalyvių“, – pranešime spaudai sakė SEB Vilniaus banko Verslo klientų ir institucijų departamento direktorius Aivaras Čičelis.
Iš viso naujojo keleivių terminalo statyba, kurią Tarptautinis Vilniaus oro uostas planuoja užbaigti iki 2007 metų spalio mėnesio, kainuos 96,7 mln. litų. Papildomai įsigyjama įranga bus finansuojama iš Šengeno priemonės programos ir Vilniaus oro uosto lėšų.
„Naujojo keleivių terminalo statyba yra labai reikšminga siekiant Lietuvai prisijungti prie Šengeno oro erdvės. Naujasis terminalas būtinas norint įvykdyti įsipareigojimus – šalies sostinės oro uoste atskirti keleivių iš Europos Sąjungos ir jai nepriklausančių valstybių srautus. Taip pat oro uosto plėtrą lemia ir ekonominiai veiksniai: sparčiai augant keleivių srautams, būtina iš anksto ruoštis jau po kelerių metų aptarnauti Vilniuje du ar tris milijonus keleivių“, – sakė Tarptautinio Vilniaus oro uosto generalinis direktorius Mindaugas Ivanauskas.
Per 2005 metus SEB Vilniaus banko grupės suteikti kreditai padidėjo dvigubai (51,1 proc.) – iki 8,8 mlrd. litų. Šių metų balandžio mėnesio pabaigoje banko kreditų portfelis perkopė 10 mlrd. litų.
Vilniaus oro uostas pirmąjį šių metų pusmetį sulaukė 659,18 tūkst. keleivių – 13,4 proc. daugiau nei pernai tuo pat metu, oro uoste buvo suorganizuota 14,24 tūkst. skrydžių – 3 proc. mažiau. Skrydžių sumažėjo aviakompanijoms skraidinant keleivius talpesniais lėktuvais.
Šiemet oro uostas tikisi sulaukti 1,5 mln. keleivių. Pernai buvo sulaukta 1,282 mln. keleivių – 28,94 proc. daugiau nei 2004 metais, o skrydžių skaičius uoste išaugo 23,4 proc. – iki 29,19 tūkstančio.