Siūloma Laisvės alėją bei jos prieigas apjungti vienodu granito grindiniu.
Projekte numatyta tarp medžių, įrengti "skėtį", kuris išsiskleistų lietui lijant ir pridengtų centrinę Laisvės alėjos dalį.
"Idėja graži, tačiau sunkiai įgyvendinama", - sakė Lietuvos architektų sąjungos Kauno skyriaus pirmininkas Gintautas Balčytis.
Planuojama po Laisvės alėja ir šalia esančiais kvartalais bei po Nepriklausomybės aikšte įrengti požemines automobilių stovėjimo aikšteles, kuriose tilptų apie 2300 automobilių.
"Urbanistinė analizė ir sprendimo būdai yra teigiama šio projekto pusė. Zona, kurią numatoma tvarkyti, apima nuo Kęstučio iki Donelaičio gatvių. Tame tarpe ir apleistus kiemus.", - sakė G.Balčytis.
"Išspręsti transporto problemų architektai negali. Tai turi spręsti valdžia. Architektai turi suteikti tik formas, o valdžia – atgaivinti Laisvės alėją", - sakė Lietuvos architektų sąjungos Kauno skyriaus valdybos narys Dalius Šarakauskas.
Konkurse dėl Laisvės alėjos atnaujinimo buvo pateiktas vos vienas projektas.
"Blogai, kad tik vienas pateiktas. Konkurso sąlygas buvo paėmę daugiau architektų, tačiau turbūt parengti projektų nespėjo. Visi architektai dabar turi labai daug darbo ir pratęsus konkurso terminą naudos nebūtų", - sakė Kauno savivaldybės Urbanistikos skyriaus vedėjas Nerijus Valatkevičius.
Ketvirtadienį Kauno miesto savivaldybės administracijos atstovai ir specialistai Laisvės alėjos atnaujinimo projektui pritarė. Jo įgyvendinimas truks apie 15 metų.
Laisvės alėjos atnaujinimo projekto svarstyme dalyvavo vos keliolika kauniečių. Kai kurie Kauno gyventojai neslėpė pasipiktinimo teigdami, kad apie renginį nebuvo jokios informacijos.