Nuo 2008-ųjų sausio pirmosios degalinėse neprekiauti stipresniu nei 6 proc. alumi. Nuo 2008-ųjų visa naujai sukuriama reklama bus transliuojama ir spausdinama su palydimuoju tekstu, skatinančiu atsakingumą, o stipresnio nei 6 proc. alkoholio reklama televizijai ir radijui apskritai nebus kuriama. Taip pat įsipareigota reklamose nevaizduoti jaunesnių nei 25 metų asmenų.
Garbės kodeksą pasirašė „Švyturys-Utenos alus”, „Kalnapilio–Tauro grupė”, „Ragutis”, „Gubernija”, „Rinkuškiai”, “Mažeikių lokys”, „Kauno alus” bei šešios įmonės, kodeksą pasirašiusios pirmąsyk - „Vilkmergės alus“, Individuali J.Morkūno įmonė „Jolus“, Individuali D.Valiuko įmonė, Individuali A.Udrienės įmonė, UAB Vilniaus „Bičiulių Avilys“.
Pirmasis Garbės kodeksas pasirašytas dar 2004-ųjų pabaigoje. Šalia kitų apribojimų, kodekse buvo numatyta, jog jį pasirašiusios įmonės šventiniuose renginiuose negali pardavinėti stipresnio kaip 6,0 proc. alkoholio alaus ir gaminti stipresnio negu 9,5 proc. alaus.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją