Anot verslininko, naujasis viešbučio pavadinimas atitiko ir valdybos narių ideologiją. „Mes – lietuviškas kapitalas, todėl renkantis pavadinimą nulėmė patriotiškumas. Lietuva per daug maža, kad skaidytumės į vilniečius ir klaipėdiečius. Toks skirstymas buvo madingas 1990-aisiais“, – sakė Ž.Vasiliauskas.
Paklaustas, ar vilniečiams ir miesto svečiams naujasis pastato pavadinimas neatrodys juokingai, pašnekovas vylėsi, kad visuomenė jį supras. „Tinkamoje vietoje pakabinome ir viešbučio reklamą“, – juokėsi Ž.Vasiliauskas. Vadovo teigimu, šis žingsnis atkreipė ne tik atvykstančių turistų, bet ir šalia gyvenančių žmonių dėmesį. Ž.Vasiliauskas naują viešbučio pavadinimą vadino labai vykusiu marketingo veiksmu: „Vilniaus viešbutis „Klaipėda hotel“ reklamuoja tokiu pat pavadinimu esantį uostamiesčio viešbutį. Tokių pavyzdžių aplink mus gausu“, – teigė pašnekovas.
Užsiminus apie Vilniui labiau tinkančius pavadinimus, Ž.Vasiliauskas su lengva ironija minėjo galimus „Baltos plytos“ ir „Katedros dvasios“ variantus. Ne itin nusisekęs verslininkui atrodė ir buvęs „City park“ viešbučio pavadinimas.
Vilniuje įsikūrusio keturių žvaigždučių „Klaipėdos“ viešbučio administratorė Orinta Paslavičiūtė pripažino, kad naujuoju viešbučio pavadinimu stebisi ir iš užsienio atvykę svečiai.
„Vilniaus dienoje“ taip pat skaitykite:
Šnipų gaudytojui – rupi taksisto duona
Naktį pirkėjai išalksta ir ištrokšta
ES milijonai nepasiekė regionų