„Registrų centras galimybę naudotis elektroniniu parašu pirmiausia suteiks visiems šalies notarams, kurie jį naudos nekilnojamojo turto sandoriams ir kitiems notariniams veiksmams tvirtinti. Vėliau elektroninis parašas bus taikomas teikiant visas Registrų centro paslaugas,“ – sakė Registrų centro direktorius Kęstutis Sabaliauskas.
Registrų centrui sukūrus Kvalifikuotų sertifikatų centrą, visuomenei bus užtikrintas patrauklių ir reikalingų elektroninio parašo paslaugų teikimas. Klientai, nesilankydami Registrų centre, galės užsakyti ir gauti pažymas iš Nekilnojamojo turto registro ir Juridinių asmenų registro, perduoti jas reikalaujančioms institucijoms internetu, be to, teikti Juridinių asmenų metinės finansinės atskaitomybės dokumentus ir juridinių asmenų duomenų pasikeitimus.
Kvalifikuotų sertifikatų centro kūrimas ir įteisinimas bus vykdomas Registrų centro lėšomis, ir kainuos 830 tūkst. litų.