Pasak „Maxima LT“ generalinio direktoriaus Gintaro Jasinsko, lietuvišką prekę raginanti pirkti iniciatyva yra taip pat paremta Lietuvos vartotojų nuomonės tyrimo „Lietuvos anatomija“ duomenimis. Lapkričio – gruodžio mėnesiais TNS Gallup tyrimų agentūros atliktas tyrimas rodo, kad 80 proc. visų respondentų rinktųsi lietuviškus maisto produktus, nepaisant to, kad jie kainuoja brangiau.

Nuo šio mėnesio „Maxima“ prekybos tinkle akcijuojamos lietuviškos prekės bus žymimos specialiu simboliu „Lietuviška prekė“, kiekvieną mėnesį bus skelbiamas populiariausių – pirkėjų dažniausiai perkamų lietuviškų prekių sąrašas, vyks pirkėjų mėgstamiausio lietuviško produkto ir gaminio rinkimai, taip pat lietuviška produkcija bus populiarinama įvairių akcijų ir degustacijų metu, kurios nuo kovo kiekvieną paskutinį mėnesio savaitgalį vyks didžiosiose „Maxima XX“ ir „Maxima XXX“ tinklo parduotuvėse.

„Šiuo metu lietuviškų prekių pardavimai „Maxima“ prekybos tinkle sudaro daugiau nei 60 proc. bendros prekių apyvartos, o lietuviškų prekių paklausa nuosekliai auga. Lietuviškų prekių pardavimo augimą mes ir ateityje reguliariai skatinsime organizuodami įvairias populiarinimo iniciatyvas bei tikimės, kad mūsų šalies produkcijos rinka dar labiau augs“, - teigia G. Jasinskas.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją