Šioje koncerno "Renault" gaminamiems automobiliams "Megane" laidų rinkinius tiekiančioje uostamiesčio bendrovėje pluša 2,5 tūkst. darbuotojų, tarp jų daugiausia jaunų arba vidutinio amžiaus moterų.
Dabar įmonėje yra 250 laisvų darbo vietų. Prognozuojama, jog vasarą, kai įmonei reikės vykdyti degančius "Renault" užsakymus, pritrūks dvigubai daugiau žmonių.
Lietuvoje tuos pačius produktus "Renault" tiekia dar dvi įmonės - Plungės "Dolibera" ir Šilutės "Galaunė", kur dirba 600 žmonių. Tenykščiai vadovai irgi skundžiasi, kad šiais laikais netgi provincijoje moterys nenori stoti prie laidų komplektavimo konvejerių.
"Jeigu padėtis nesikeis, būsime priversti galvoti, kaip perkelti gamybą iš Lietuvos į Čekiją, Slovakiją arba Turkiją, kur "Yazaki" irgi yra įsteigusi antrinių įmonių", - sakė Maximilianas Fuchsscbwanzas.
"SY Wiring Technologies" žmonių stygių linkusi sieti su pokyčiais Lietuvos darbo rinkoje - pasak vadovybės, lietuviams vaikantis didesnių uždarbių kitose Europos Sąjungos šalyse, jau akivaizdu, jog darbo jėgos išteklių Klaipėdos apskrityje ir kitur nebepakanka.
Laisvos darbo jėgos nepavyko atrasti net pagal nedarbo lygį tarp kitų Lietuvos regionų išsiskiriančiuose Naujosios Akmenės ir Ignalinos rajonuose.
Šios pačios didžiausios Klaipėdos apskrityje įmonės žvilgsnis jau krypsta į Baltarusiją bei Ukrainą. Tolesnės veiklos Lietuvoje galimybes vadovybė linkusi sieti su darbo jėgos importu iš trečiųjų šalių.
Dėl darbo jėgos trūkumo nerimauja ir Klaipėdos LEZ valdymo įmonės vadovas Povilas Vasiliauskas.
"Vien dėl to derėtis dėl savo įmonių Lietuvos pajūryje steigimo nepanoro kelios solidžios automobilių, elektronikos, medžio apdirbimo pramonės bendrovės iš užsienio", sakė P.Vasiliauskas.
LEZ valdytojai, įvertinę vietos ir užsienio investuotojams nepalankią situaciją, ketina kaupti ir analizuoti duomenis apie realius darbo rinkos išteklius ne tik Klaipėdos apskrityje, bet ir už jos ribų.