Bent 40 proc. metinį klientų augimą siekianti išlaikyti bendrovė didžiausią dėmesį skiria Europai.

„Esame rinkos lyderiai augimo greičiu ir planuojame šį tempą išlaikyti. Puikia vartotojo patirtimi ir novatoriškomis paslaugomis lietuviams norime priminti, kad esame puikus pasirinkimas kasdieniams finansams tvarkyti. Neseniai pristatėme bet kada pasiekiamas santaupas, lietuviams pirmiesiems pristatysime ir būsto paskolas, tad siūlome viską, ko reikia kasdienei bankininkystei“, – sako Joe Heneghanas, „Revolut Bank“ vadovas.

Praėjusią savaitę prasidėjusi kampanija „Bankininkystės ateitis“ apima televizijos, radijo, lauko, spaudos ir skaitmeninę reklamą. Reklamos agentūros „Anomaly“ sukurta kampanija parodo, kaip „Revolut“ nuolat tobulėja ir populiarėja tarp žiūrinčių į priekį, ir pašiepia bankus, kurie daugelį metų buvo stagnuojantys ir nelankstūs. Televizijos klipuose su humoru rodomi senieji bankų darbuotojai, šnipinėjantys per šiuolaikinę programėlę investuojantį, už kavą atsiskaitantį, kasdienius finansus tvarkantį vyrą.

Televizijos klipus papildo skaitmeninė, spaudos ir lauko reklama, kuriose išvardijamos 100 priežasčių, kodėl būtent „Revolut“ yra bankininkystės ateitis – nuo vienkartinių virtualiųjų kortelių saugiam apsipirkimui internetu iki visą parą dirbančios kovos su finansiniais nusikaltimais komandos.

Vis dėlto nepaisant investicijų, pagrindiniai bendrovės augimo kanalai išlieka organiški, tvirtinama pranešime žiniasklaidai.

Lietuvoje šiuo metu „Revolut“ naudojasi daugiau kaip 540 tūkst. privačių klientų.