Jungtinės Karalystės duomenų privatumo priežiūros institucija teigė, kad šis sprendimas ją „nuvylė“, rašo BBC.

Slapukai – tai kompiuteryje saugomi nedideli failai, leidžiantys reklamuotojams sekti veiklą internete ir nukreipti reklamą.

„Google“ teigia, kad vietoj to taikys naują požiūrį, kuris suteiks naudotojams „informuotą pasirinkimą, taikomą visiems naršantiems internete“, ir aptaria tolesnius veiksmus su reguliavimo institucijomis.

Tai rodo, kad įmonė neatsisako alternatyvaus požiūrio į reklamą, bet leis lygiagrečiai veikti trečiosios šalies slapukais pagrįstai sistemai.

Galiausiai tai reiškia, kad ateityje žmonės vis tiek matys iškylantį langą su prašymu įjungti arba išjungti slapukus.

„Mūsų nuomone, trečiųjų šalių slapukų blokavimas būtų teigiamas žingsnis vartotojams“, – sakė informacijos komisaro biuro atstovas Stephenas Bonneris.

„Naujasis „Google“ išdėstytas planas yra reikšmingas pokytis, ir mes apsvarstysime šią naują veiksmų kryptį, kai bus pateikta išsamesnė informacija“, – pridūrė JK duomenų privatumo priežiūros institucijos atstovas.