Reikia pripažinti, kad marketingo dalykus šį įmonė išmano. Štai peržvelgus darbuotojų pareigas, atrandi, kad dauguma jų yra vadovai. Tada naujienų portalui „Delfi“ „Go Vilnius“ direktorė patikslino, jog iš tikrųjų organizacijoje yra tik devyni vadovai. Gaunasi, kad kiti tiesiog tokiais pavadinti. Sutikite, kad žodis „vadovas“ kelia savivertę. Jei moka reklamuoti ir kelti savo darbuotojų savivertę, tai turėtų mokėti reklamuoti ir Vilnių.

O štai čia sudėtingiau. Dar prisimename reklamą, kurioje didžiąją jos laiko dalį buvo rodomi – kaip čia subtiliau parašius? – nelabai cenzūriniai Vilniaus vaizdai (tebūnie taip). Esą tai vakariečių stereotipai, o iš tiesų Vilnius yra gražus miestas (tam skirta žymiai mažiau laiko, o vaizdai banalūs ir tikrai stereotipiniai). Buvo daug kritikos. Esminis punktas – panašu, kad mes patys turime stereotipus apie vakariečių stereotipus.