„Praėjusiais metais turėjome itin daug neeilinių progų kirpti juostelę: PC „Europa“ atsidarė aplinkinių biurų darbuotojų ir gyventojų itin laukta „Iki“ parduotuvė, pirmoji Lietuvoje „Holland & Barrett“, pristačiusi platų maisto papildų ir sveikesnių užkandžių pasirinkimą. Atsidarius „Perfectus Clinica“, estetinės medicinos paslaugas aplinkinių biurų darbuotojai gali gauti nors ir per pietų pertrauką. Šią kryptį, kai savo pasiūlą kuriame pagal aplinkui dirbančių žmonių ritmą, išlaikysime ir šiemet, o reikšmingiausi žingsniai laukia pramogų ir maitinimo sektoriuose“, – sako Viktorija Gražienė, PC „Europa“ valdytoja.
Prekybos centre praėjusiais metais taip pat įsikūrė tokie prekės ženklai kaip „Tops!“, „Rieker“, „Seva the Gentlemen“, „Bottlery“, vienintelė naujos koncepcijos „Eurokos“, atsinaujinęs vienintelis Lietuvoje „Suitsupply“.

Pasak V. Gražienės, kitas žingsnis – tolesnė maisto ir pramogų sektorių plėtra prekybos centre. Jau dabar didžiausią centriniame Vilniaus verslo rajone kokybiško maisto pasiūlą turintis PC „Europa“ šiemet ją stiprins dar labiau: čia atsidarys naujos, į pusryčius orientuotos koncepcijos „Caffeine“, po rekonstrukcijos atsidarys restoranas „Fortas“, su nauja koncepcija sugrįš „Miyako“. Šiltuoju metų laiku „Europa“ atsivers jaukiomis terasomis, kurdama kokybišką erdvę aplinkinių biurų žmonėms.

„Nors maitinimo sektoriaus atstovai vis dažniau kalba apie iššūkius, „Europoje“ šiemet turėsime net kelis restoranų atidarymus. Tai rodo, jog šio sektoriaus verslai tiki mūsų prekybos centru kaip tiksline lokacija ir mato jos potencialą. Restoranų zona veiks darnioje sinergijoje su „Dialogų“ susitikimų, pokalbių ir maisto erdve bei puikiai atlieps ne tik aplinkinių biurų darbuotojų poreikius darbo dienomis, bet ir sukurs ryšį su miesto centru bei aplinkinėmis teritorijomis, tapdama patrauklia kryptimi pramogaujantiems miestiečiams vakarais ir savaitgaliais. Taigi, finalizuodami maitinimo erdvės viziją pabaigiame šią strateginę transformaciją ir pagaliau suteikiame centriniam Vilniaus verslo rajonui turi tai, ko jam seniai trūko“, – sako V. Gražienė.
PC „Europa“ 2025 metais antrajame aukšte taip pat įsikurs išskirtinė 1250 kv. m pramogų zona
„Danger park“, trečiajame aukšte planuojama 1800 kv. metrų bendradarbystės erdvė. Pasak V. Gražienės, tai yra pasaulyje itin ryškios tendencijos, puikiai papildančios „Europos“ pasiūlą.

Dinamišku ritmu gyvenančių biurų apsuptyje įsikūręs prekybos centras 2024 m. įvairias iniciatyvas skyrė emocinei sveikatai: čia vyko miego performansas, skatinęs nepamiršti kokybiško poilsio svarbos, pristatytos Raudonojo kryžiaus iniciatyvos emocinei sveikatai bei susitikimai ir pokalbiai perdegimo temomis. Kalėdų laikotarpiu PC „Europa“ kvietė „detoksikuotis“ nuo varginančio šventinio šurmulio. Šią kryptį prekybos centras išlaikys ir 2025 m.