Viena skaitytoja „Žalios stotelės“ svetainėje pirktoje sėklų pakuotėje nerado nė vienos sėklos, kita jau parduotuvėje įsigytame pakelyje aptiko tik vieną.

Netikslumai pakavimo metu

„Žalios stotelės“ vyr. agronomė, sėklų skyriaus vadovė Liucija Kunigiškytė sako, kad tokie atvejai pasitaiko labai retai ir paaiškino, kada taip nutinka:

„Nors atvejai, kai pakuotėje yra mažesnis sėklų kiekis arba ji visiškai tuščia, yra labai reti, tačiau tokios situacijos gali kilti dėl gamybos proceso netikslumų.

Gamybos linijoje gali įvykti nenuspėjami techniniai nesklandumai, dėl kurių sėklų svoris neatitinka nurodyto – pakuotėje gali būti per mažai sėklų arba jos visai gali neužpildyti pakuotės. Perstatant fasavimo įrenginį fasuoti kitą kultūrą, pasitaiko atvejų, kai sėklos prilimpa prie įrenginio detalės ir patenka į kitai kultūrai skirtą pakelį.“

Sėklų pakuotėje rado tik vieną sėklą
Sėklų pakuotėje rado tik vieną sėklą
FOTO: Zita

Anot pašnekovės, didžiąją daugumą sėklų pakuoja automatinės mašinos, ne visos pakuotės gali būti patikrintos.

„Dėl itin mažų pakuotės svorių operatoriai kartais nepastebi tuščių pakuočių (žmogiškasis faktorius), o dėl didelio gamybos masto tikrinamos ne visos pakuotės. Tai lemia, kad itin retais atvejais tuščios ar netinkamai užpildytos pakuotės patenka į prekybą.

Be to, transportavimo metu pakuotės gali būti pažeistos – pavyzdžiui, pakuotė gali atsiklijuoti ar kitaip būti pažeista, dėl ko sėklos išbyra. Pasitaiko atvejų, kai pirkėjai patys parduotuvėje atidaro pakuotes, išima sėklas ir grąžina tuščius pakelius į lentyną“, – aiškino L. Kunigiškytė.

Verta patikrinti dar parduotuvėje

Ji rekomenduoja pačiupinėti ir įvertinti pakuotę su sėklomis dar esant parduotuvėje, ar viskas yra taip, kaip turi būti.

Internetu įsigijo tuščią sėklų pakuotę
Internetu įsigijo tuščią sėklų pakuotę
FOTO: Skaitytojai

„Kad išvengtumėte tuščių ar netinkamų sėklų pakuočių pirkimo, svarbu atidžiai tikrinti pakuotę dar esant parduotuvėje. Prieš įsigydami, patikrinkite, ar pakuotė nėra pažeista (pvz., ar nėra įplyšusi, atidaryta ar drėgna). Jei kyla abejonių, nedvejodami pasitarkite su parduotuvės specialistu.

Jei prekę įsigijote internetu, gavus siuntą iš karto įvertinkite pakuotės būklę. Jei pakuotė atrodo pažeista, fiksuokite problemą (padarykite nuotraukas ar vaizdo įrašą), turėkite pirkimo kvitą ar sąskaitą faktūrą ir kreipkitės į pardavėją su įrodymais dėl prekių pakeitimo arba grąžinimo“, – kalba L. Kunigiškytė.

Ji pridūrė, kad neretai susiduriama su situacija, kad į parduotuves žmonės atneša ir ne šios įmonės parduodamas sėklas: „Stengiamės tokiais atvejais suteikti ypatingai geras kainas konkrečiam pirkėjui.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės