Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ Lietuvoje veiklą pradėjo 2000-aisiais.
Įmonės misija – kokybiškos telekomunikacijų paslaugos už gerą kainą. Pasiekti verslo tikslai leidžia įmonei būti patraukliu darbdaviu, sąžiningu mokesčių mokėtoju, atsakingu bendruomenės nariu ir toliau išlikti prieinamu ryšio tiekėju.
Dvejus metus iš eilės „Transparency International“ Lietuvos skyrius išrinko „Tele2“ skaidriausia įmone, skyręs 100 balų iš 100. „Tele2“ požiūris į skaidrumą ir lemia aiškią, klientams palankią kainodarą be jokių žvaigždučių.
Įmonė kasmet skiria biudžetą ir palaiko savo vidinius gerumo ambasadorius – susibūrusią iniciatyvą „Geruliai“. Iniciatyvos organizatoriai patys kasmet nusprendžia, kokiai socialinei iniciatyvai skirti savo laiką, dėmesį ir paramą.
Įmonė remia nemokamos emocinės paramos telefonu ir internetu tarnybą – „Jaunimo lniją“.
Prasidėjus pandemijai įmonė prisijungė ir palaikė ne vieną socialinę iniciatyvą tiek skirdama lėšų, tiek savo teikiamomis paslaugomis.