Projektą pristato
Apie
Mentoriai
Taisyklės
Registruotis
Apie
Mentoriai
Taisyklės
Registruotis
Dalyviai
UAB „BRAVOPASTA“
Šviežių makaronų, šaldytų raviolių ir kitų produktų gamyba
Atstovas: Rimantė Adomavičienė
VERSLO IŠŠŪKIS:
Prognozuoti pelningumą amyboje darosi sudėtinga. Radikaliai svyruoja žaliavų ir energijos kainos. Mažame versle – tai didžiulis iššūkis ir grėsmė veiklos tęstinumui. Buvę ūkininkai jau dešimtmetį su meile gamina makaronus, bet patekti tarp žinomiausių lietuvių prekės ženklų jiems dar nepavyko. „Swedbank“ Verslo akademijoje „Bravopasta“ tikisi rasti raktą į pokyčius ir stabilų augimą.
Mentorius: Andrius Kurganovas
UAB „VILAUNA“
Restoranas „Pupelė“ Rokiškyje
Atstovas: Laura Viduolytė-Pupelienė
VERSLO IŠŠŪKIS:
Kavos kvapu „Pupelė“ rokiškiečius vilioja jau daug metų. Miestelio gyventojai restoraną myli ir lanko, bet užtikrinti veiklos pelningumą kartais nepavyksta. Įmonės vadovė – kaip ir daugelis verslininkų – žaidžianti trenerė. Ji tikisi rasti atsakymą, kaip daugiau laiko skirti verslo plėtros klausimams ir įgalinti savo komandą, dalyvaudama „Swedbank“ Verslo akademijoje.
Mentorius: Povilas Petrauskas
UAB „LIPA LT“
„BONOBO climbing“ – laipiojimo uolomis centras
Atstovas: Marius Galaburda
VERSLO IŠŠŪKIS:
Visai nauja ir ganėtinai egzotiška sporto šaka – laipiojimas uolomis – sparčiai populiarėja. Kaip pagreitinti organišką augimą ir sėkmingai išplėsti veiklą bei kaip nenudegti investuojant į sparčią plėtrą? Tai pagrindiniai iššūkiai, kurių sprendimų „BONOBO climbing“ komanda ieškos „Swedbank“ Verslo akademijoje.
Mentorius: Lina Šlegerienė
ŪKININKAS MANTAS GIPIŠKIS
Augalininkystės ūkis Rokiškio rajone
Atstovas: Mantas Gipiškis
VERSLO IŠŠŪKIS:
Ūkininkavimas – tai gyvenimo būdas. Vadovaudamasis šia idėja, ūkininkas Mantas svarsto apie naudingesnį užaugintos produkcijos realizavimą ir galimybę savo veiklą paversti pelningu, pridėtinę vertę kuriančiu verslu. Kaip šiame virsme nepadaryti kritinių klaidų ir pažaboti finansus, Mantas tikisi sužinoti „Swedbank“ Verslo akademijoje.
Mentorius: Dovilė Končak
UAB „ROCKET SCIENCE BALTICS“
Rinkodaros paslaugos
Atstovas: Šarūnas Ribakovas
VERSLO IŠŠŪKIS:
„Rocket Science Baltics“ komanda save vadina „skaitmeninės rinkodaros kosmonautais“ ir planuoja plėstis už Lietuvos ribų. Ko verslas nenori – tai „pradirbti“ investicijų, iki kol joms bus tikrai pasiruošęs. Pokyčiai, kurių „Swedbank“ Verslo akademijoje siekia raketos įgula, yra aktualūs dažnam verslui – juk niekas nenori papulti į spąstus, kur dirbant daugiau, uždirbama mažiau.
Mentorius: Dovydas Pauliukonis
ANGELŲ takais – MB „Pramogų sostinė“
Virtualios realybės filmas „Angelų takais“, paremtas M.K. Čiurlionio kūrinių motyvais.
Atstovas: Lukas Verpetinskas
VERSLO IŠŠŪKIS:
Virtualios realybės projektas „Angelų takais“ tapo didžiausiu ir sėkmingiausiu tokio tipo projektu Lietuvoje. Vargu, ar kas nors dar pasieks tai, ką pavyko pasiekti „Pramogų sostinės“ komandai per kelerius metus. Nors projektas yra tituluojamas kaip kultūrinis siektinas pavyzdys, jo organizatoriai mano, kad dar nėra pasiekta riba, ir tikisi šį projektą pademonstruoti visiems Lietuvos žmonėms, o galbūt ir visam pasauliui.
Mentorius: Sergej Artemiuk
MB „EKSPORTO ATRADIMAI“
Išorinis eksporto pardavimų skyrius
Atstovas: Stanislovas Globis
VERSLO IŠŠŪKIS:
Kaip pasiekti verslo klientus užsienyje, teikiant intelektualines paslaugas? Ar rinkodara gali tam pasitarnauti? Kaip finansuoti plėtrą: pritraukti išorės investuotojų ar kryptingai didinti įmonės pelningumą ir uždirbtą pelną? „Swedbank“ Verslo akademijoje „Eksporto atradimų“ komanda bandys išsiaiškinti, kaip įgyvendinti 2028 metams keliamus tikslus.
Mentorius: Andrius Gricius
UAB „MAGIJUKA“
Dovanos, suvenyrai ir jaukūs aksesuarai namams Kaišiadoryse
Atstovas: Gintaras Katkus, Julija Grigonienė
VERSLO IŠŠŪKIS:
Ką daryti, kad iš daugybės konkurentų, klientai rinktųsi būtent „Magijuka“ gaminius? Investuojant daug meilės ir dėmesio į prekių kokybę ir asortimentą, maksimalaus pardavimų potencialo verslas dar nepasiekė, tačiau norėtų.
Mentorius: Lena Sokolovska
VšĮ „LANGUAGE CLUB“
Užsienio kalbų mokykla
Atstovas: Dovilė Pranckevičienė
VERSLO IŠŠŪKIS:
„Language club“ jau 11 metų moko užsienio kalbų vaikus ir suaugusiuosius. Geriausias įmonės atsakingo ir kokybiško darbo rodiklis – bendradarbiavimo su klientais tęstinumas po daugiau nei 5 metų. Nors pardavimai tolygiai auga ir viena didžiausių reklamų išlieka rekomendacijos, įmonės tikslas – didesnis žinomumas. „Swedbank“ Verslo akademijoje kalbų mokykla sieks išspręsti pelningumo rebusą per automatizaciją, procesų efektyvinimą ir žinomumo didinimą.
Mentorius: Paulius Ausmanas
„MAGY ŽAISLAI“
Žaislų parduotuvės
Atstovas: Sonata Kurmanskė, Dalius Kurmanskis
VERSLO IŠŠŪKIS:
Žaislų parduotuvė siekia atrasti daugiau pardavimo būdų ir ilgainiui plėstis į užsienio rinkas. Kaip nesuklysti ten, kur reikia daug pastangų ir investicijų? Būtent tai „Swedbank“ Verslo akademijoje tikisi išsiaiškinti „Magy žaislų“ komanda.
Mentorius: Domantas Gailius

Naujienos

Daugiau