Bendrovė po šešerių metų pertraukos rinkai vėl pasiūlė 4,8 proc. alkoholio stiprumo „Kalnapilio Dvaro“ alų ir per pirmąsias dvi savaites jau pardavė virš 0,5 mln. šio alaus butelių – dvigubai daugiau nei planuota, pranešė „Kalnapilio–Tauro grupė“.

„Atsižvelgdami į vartotojų lūkesčius, po išsamių skoninės analizės tyrimų sukūrėme patobulintą „Kalnapilio Dvaro“ receptūrą. Pirmosios prekybos savaitės mūsų pardavimų prognozes viršijo du kartus“, – sakė „Kalnapilio–Tauro grupės“ vadovas Valdas Tekorius.

Per 2006 metus planuojama parduoti 250 tūkst. dal „Kalnapilio Dvaro“ alaus.

„Kalnapilio–Tauro grupė" pernai pagal Verslo apskaitos standartus uždirbo 3,498 mln. litų grynojo pelno – 4,9 karto daugiau nei 2004 metais, kai buvo gauta 0,71 mln. litų pelno. Lyginamuoju laikotarpiu bendrovės pardavimai išaugo 5,3 proc. – nuo 100,5 mln. iki 105,8 mln. litų.

Prognozuojama, kad šiemet alaus daryklos pajamos augs apie 7-10 proc., grynasis pelnas - apie 28-43 proc., o bendrovės užimama rinkos dalis - 1 procentiniu punktu – iki maždaug 25 procentų.

Pernai „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavė 6,638 mln. dekalitrų (dal) produkcijos – 5,5 proc. daugiau nei 2004 metais (6,293 mln. dal) bei eksportavo 462 tūkst. dal alaus – 3,2 karto daugiau. Tarp naujų eksporto rinkų buvo Ispanija ir Italija.

Alaus darykla alų verda Vilniuje ir Panevėžyje. Įmonėje pernai vidutinis darbuotojų skaičius buvo 450.

Šaltinis
Šias biržos ir makroekonomikos apžvalgas rengia finansų maklerio įmonė “Snoras-Jūsų tarpininkas” (tel. 8-37 322995).
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją