„Atsižvelgdami į vartotojų lūkesčius, po išsamių skoninės analizės tyrimų sukūrėme patobulintą „Kalnapilio Dvaro“ receptūrą. Pirmosios prekybos savaitės mūsų pardavimų prognozes viršijo du kartus“, – sakė „Kalnapilio–Tauro grupės“ vadovas Valdas Tekorius.
Per 2006 metus planuojama parduoti 250 tūkst. dal „Kalnapilio Dvaro“ alaus.
„Kalnapilio–Tauro grupė" pernai pagal Verslo apskaitos standartus uždirbo 3,498 mln. litų grynojo pelno – 4,9 karto daugiau nei 2004 metais, kai buvo gauta 0,71 mln. litų pelno. Lyginamuoju laikotarpiu bendrovės pardavimai išaugo 5,3 proc. – nuo 100,5 mln. iki 105,8 mln. litų.
Prognozuojama, kad šiemet alaus daryklos pajamos augs apie 7-10 proc., grynasis pelnas - apie 28-43 proc., o bendrovės užimama rinkos dalis - 1 procentiniu punktu – iki maždaug 25 procentų.
Pernai „Kalnapilio-Tauro grupė“ pardavė 6,638 mln. dekalitrų (dal) produkcijos – 5,5 proc. daugiau nei 2004 metais (6,293 mln. dal) bei eksportavo 462 tūkst. dal alaus – 3,2 karto daugiau. Tarp naujų eksporto rinkų buvo Ispanija ir Italija.
Alaus darykla alų verda Vilniuje ir Panevėžyje. Įmonėje pernai vidutinis darbuotojų skaičius buvo 450.