aA


Atsisakydami klišių ir siekdami išsiskirti iš kitų šalių prekės ženklų siūlome griežtą grafinę ženklo išraiškos formą ir motyvuojantį ir išraiškingą šūkį. Iššūkis, iliustruojantis mūsų tautines vertybes, nėra rizika, tai galimybė įgyvendinti užmojus. Šūkio originalumas atsispindi jo dvikryptiškume. Lietuva yra iššūkis tiems, kurie nori atrasti, pažinti Lietuvą bei siekia pasinaudoti jos perspektyviu ekonominiu veržlumu. Tuo pačiu šalis ragina keistis savo piliečiams, taip stiprinant nacionalinės tapatybės ir pasitikėjimo savo jėgomis jausmą.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0