Kad svečiai nelinkę atsipalaiduoti, įrodė jau pirmosios treniruotės, o galutinai jų ambicijas patvirtino kvalifikacinėse varžybose Michaelio iškovota antroji vieta, kai lenktynininkas su „BMW M3 Silhouette“ vieną trasos ratą pralėkė per 1 min. 19,770 sek.
Nors svečiai buvo kupini ryžto antrąją atrankos varžybų poziciją iškeisti į pirmąją 1000 km lenktynėse, ambicijų jiems visgi nepavyko paversti realybe. Po metų pertraukos nugalėtojų regalijas iš užsieniečių pernai vėl susigrąžino Lietuvos atstovai – pergalę šventusi „General Financing-Autopaslauga“ komanda.
Tik 35,364 sek. atsilikę nuo nugalėtojų antri su „BMW M3 Silhouette“ finišavo užsieniečiai. Puikiai kovojanti Belgijos komanda, nors ir neslėpė atvykusi į Palangą tik pergalės, antrąja vieta buvo priversta tenkintis antrus metus paeiliui. Beje, 2012 m. ji nugalėtojais tapusiems Pietų Afrikos Respublikos sportininkams pralaimėjo perpus mažesniu - tik 17, 379 sek. - skirtumu.
Nors daugumai ekipų antroji vieta prilygtų svajonių viršūnei, tačiau tik ne šiai. Ar du pralaimėjimai paeiliui signalas sudėti ginklus? Nieko panašaus - tai paskata dar kartą įrodyti, jog trečias kartas tikrai nemeluoja.
Todėl į tarptautinių, jubiliejinių 1000 km lenktynių trasą Belgija meta dar didesnes pajėgas. Šiai šaliai, o kartu ir Lietuvai, šiemet atstovaus net trys komandos. „Mojo Lounge Racing by JR Motosport“ ekipos garbę be Palangos trasą kaip savo penkis pirštus pažįstančių S. Vanbelingeno ir W. Sluyso gins ir Danielis Colembie, o „Brum Brum Vitamins by JR Motorsport“ bolidą kartu su Benoit Dupontu vairuos Dainius Matijošaitis su Andriumi Jasionausku.
Trečiosios – „Mojo Lounge 2 Racing by JR Motorsport“ komandos „BMW M3 GTR“ kartu su Roterdame gimusiu 26-erių olandu M. Verhagenu pilotuos netrukus po lenktynių 24-ąjį gimtadienį švęsiantis Kazimieras Vasiliauskas ir jauniausias šios ekipos narys, 22-jų kylanti pasaulio kartingo žvaigždė Simas Juodviršis.
„Tai bus bene jauniausia iš visų, tačiau labai ambicinga, pergalių ištroškusi ir palyginti nemenką patirtį įvairiose žiedinių lenktynių trasose sukaupusi komanda, į kurią verta atkreipti dėmesį ir kuri gali po varžybų maloniai nustebinti užkopusi ant nugalėtojų pakylos aukščiausiojo laiptelio“, - sako 15-ąsias paeiliui 1000 km lenktynes Palangoje rengiančios „Promo events“ direktorius Darius Jonušis.
Iš tiesų M. Verhageno, kuris dusyk tik per plauką iš Lietuvos neišsivežė pergalės, ryžtu abejoti neverta, o ir jo komandos draugai lietuviai – irgi ne iš kelmo spirti.
S. Juodviršis, šiemet besivaržantis Lietuvos kartingo čempionate, Baltijos šalių kartingo taurės varžybose, CIK-FIA Europos bei CIK-FIA pasaulio čempionatuose, šalies automobilių sporto gerbėjus bene labiausiai nustebino pernai, iškovojęs „Rotax“ pasaulio taurę.
Tai kol kas aukščiausias mūsų šalies automobilių sporto atstovo laimėjimas, atvėręs Simui kelią į daugelį pasaulio arenų.
Triskart Lietuvos kartingo čempiono, „Rok-Junior Cup“ taurės ir Europos kartingo čempionato KZ2 klasės penktosios bei Winning Series Karting KZ2 klasės antrosios vietos laimėtojo K. Vasiliausko pavardė žiniasklaidoje ir pasaulio automobilių sporto arenose garsiausiai skambėjo 2008-2010 metais, kai jaunasis sportininkas iš Kaišiadorių drąsiai vėrė duris į atvirų kėbulų vienviečių automobilių (formulių) sportą.
2009 m. vasarį K. Vasiliauskas pasirašė sutartį lenktyniauti po 25 metų pertraukos FIA atkurtame Formulės 2 čempionate ir tapo pirmuoju lietuviu, dalyvaujančiu tarptautinio lygio vienviečių automobilių čempionate. Kazimieras paliko ženklų pėdsaką ir „Formula Palmer Audi“, „Formula Renault 2.0 Italia“ bei „Eurocup Formula Renault 2.0“ serijų lenktynėse, tačiau dėl lėšų stygiaus daug žadėjusi jo karjera aukščiausiajame automobilių sporto ešelone nutrūko.
Ir K. Vasiliauskas, ir S. Juodviršis Lietuvos žurnalistų autoklubo po du kartus buvo apdovanoti prestižiniu „Metų vairo“ prizu, kuris skiriamas geriausių rezultatų užsienio trasose pasiekusiam Lietuvos sportininkui.