Per pirmąsias treniruotes „nusisuko“ sankaba, o po to dar ir sulūžo variklis. Komanda dar pirmą dieną iš dalyvių tapo žiūrovais...
Šiais metais 222 komanda nusiteikusi kur kas optimistiškiau. Į „ENEOS 1000 km“ lenktynes šiemet ryškiai salotinis „Beetle“ atvažiuoja gerokai atsinaujinęs.
Po praėjusių metų nesėkmės komandos pagrindinis tikslas šiemet – finišuoti. Tačiau antruoju, jeigu galima taip pavadinti, slaptuoju komandos tikslu yra patekimas į geriausiųjų dešimtuką.
Dėl to komanda gerokai atjaunino savo nebe pirmos jaunystės automobilį. „Volkswagen New Beetle RSI“ yra pagamintas 2000 metais ir tai yra viena iš 50 „Volkswagen Motorsport“ gamykloje ruoštų automobilių, skirtų „New Beetle“ monotaurės varžyboms automobilių.
Šis automobilis turėjo vieną konstrukcinį trūkumą – jo originalus VR6 variklis toli gražu nepasižymėjo patikimumu. Lietuvių komandai jis taip pat buvo vienas didelis galvos skausmas. Šiais metais 222 komanda ryžosi pakeisti šį variklį kitu, dabar automobilyje sumontuotas 2,0 l variklis su turbina. Jis lengvesnis, naujesnis ir, svarbiausia, patikimesnis. Automobilis išvysto apie 290 AG ir pasiekia maksimalų 360 Nm sukimo momentą.
Be to, automobilis, daugiausiai Igorio Sidunovo ir kolektyvo EAMV pagalba, buvo aptobulintas - modifikuota pakaba, patobulinta pavarų dėžė.
Šis automobilis „ENEOS 1000 km“ lenktynėse dalyvauja nuo 2008 metų. Taip pačiais metais „Volkswagen New Beetle“ buvo išrinktas gražiausiu lenktynių automobiliu.
„Šis automobilis yra kitoks. Jis ypatingas, nes yra itin mylimas mūsų komandos ir žiūrovų už tai, kad jis yra išskirtinis, turi išskirtinę išvaizdą ir įneša žavesio kiekvienam renginiui. Mes ir šiais metais papuošime šias lenktynes“, – sako 222 komandos vadovas Juozas Abišala.