Komanda kartu susirenka ne tik lenktynėms – jie kartu leidžia ir didelę dalį savo laisvalaikio. Pirmiausia tai yra draugai, kartu susibūrę vienai bendrai idėjai ir tikslo siekimui. Galbūt todėl komandos lenktynininkai, mechanikai ir draugai yra tarsi vienas kumštis.

„Mes mylime automobilius, todėl garažas mums – gal net pirmieji namai. Viskas yra sukurta ir pagaminta mūsų rankomis, o lenktynių metu svarbiau yra profesionalumas. Mums nereikia super greitų automobilių, kad galėtumėme įrodyti esantys profesionalai“, – sako komandos vadovas Artūras Gedgaudas.

1000 km lenktynėse ši komanda dalyvaus jau vienuoliktus metus. Pernai komanda, lenktyniaujanti toli gražu ne pirmos jaunystės automobiliu pateko tarp dešimties geriausių bendroje įskaitoje ir užėmė antrą vietą savo klasėje.

Šiais metais Artūras Gedgaudas savo auklėtiniams kelia dar didesnius tikslus. „Helios Sport-Pirelli Key Point“ turi ir vėl patekti į TOP10 bendroje įskaitoje ir laimėti savo klasėje. Kas tai padarys? Šiemet 1991 m. BMW 325i (E36) automobilį lenktynėse pakaitomis vairuos keturi sportininkai.

Vaidotas Mitkus. Kaip pats apie save sako, jis yra 34-ių metų laimingai vedęs ir du vaikus auginantis sportininkas, pirmąją profesionalaus lenktynininko licenziją gavęs prieš šešerius metus. Tiesa, įvairiuose slalomuose ir kitose mėgėjiškose varžybose lenktyniauja nuo 2002 metų.

„Tėčio automobilius pradėjau daužyti nuo 1995 metų“, – apie savo lenktynininko karjeros pradžią šypsodamasis pasakoja V. Mitkus.

ENEOS 1000 km“ lenktynės Vaidotui bus jau septintos. Per pastaruosius trejus metus jis dalyvavo kone kiekvienose Baltijos šalyse vykusiose ilgų distancijų žiedinėse lenktynėse ir daugumoje jų iškovodavo prizines vietas klasėje.

„Nevedęs, bet ir ne vienišas“ 26-erių Karolis Gedgaudas yra jauniausias komandos narys, tačiau bene greičiausias. Įvairiose lenktynėse jis dalyvauja jau daugiau nei pusę savo gyvenimo – aktyviai lenktyniauti pradėjo dar nuo 12 metų. Daugybės įvairių slalomų ir kalnų lenktynių prizininkas, Karolis išbandė savo jėgas ir ralio lenktynėse – 2006 m. N2000 klasėje iškovojo III vietą ir tapo antru geriausiu jaunuoju lenktynininku. Tačiau visgi daugiausiai ir žymiausių pasiekimų iškovota būtent žiedinėse lenktynėse.

Karolis yra daugkartinis įvairių ilgų nuotolių distancijų lenktynių prizininkas pačiose įvairiausiose klasėse, nuo A1600 iki A3000. Savo jėgas jis yra bandęs ir Vokietijos ilgųjų distancijų lenktynėse VLN, kurios vyksta legendinėje Niurburgringo trasoje.

„ENEOS 1000 km“ lenktynės Karoliui bus jau vienuoliktos, jose laimėjimų sąrašas taip pat itin ilgas, beveik visus kartus jis tapo šių lenktynių prizininku įvairiose klasėse.

41-erių Artūras Radinis yra labiausiai patyręs komandos narys. Šeimyninę padėtį vadinantis nenusakoma sportininkas visgi pabrėžia, kad nėra vienišas, nes turi du sūnus ir katiną. Artūras savo lenktynininko karjerą pradėjo dar 1998 m. nuo automobilių kroso. Tačiau viskas pamažu peraugo į žiedines lenktynes, kuriose Artūras – jau dešimtą sezoną. Būtent šio žmogaus rankų darbas yra ir komandos šiuo metu naudojamas BMW automobilis. Savo iškovotas pergales Artūras vardinti tiesiog tingėjo, sakė tik, kad jau seniai pametė skaičių.

Ko gero įdomiausias dailiosios lyties lenktynių gerbėjoms turėtų būti 27-erių Redas Navalinskas. „Esu vienišas ir ieškau gražios panelės bendravimui be įsipareigojimų. Manęs ieškokite lenktynių metu prie komandos palapinės“, – juokiasi Redas.

R. Navalinskas jau šešerius metus dalyvauja žiedinėse lenktynėse. „ENEOS 1000 km“ lenktynės šiais metais jam bus trečios.

Komandos vadovas Artūras Gedgaudas jai vadovauja jau ketvirtą sezoną. Jis yra buvęs dviratininkas, daugkartinis ilgų distancijų lenktynių dalyvis ir prizininkas, tačiau pastaruosius metus užleido savo vietą jaunimui, o pats daro tai, ką išmano geriausiai – koordinuoja sklandų komandos darbą.

Nors lenktynių strategiją reikia planuoti iš anksto, visgi vadovas teigia, kad bet kokie planai lenktynių metu gali sugriūti per minutę. Svarbiausi sprendimai priimami lenktynių metu. „Stebime priešininkus, reaguojame į jų klaidas ar sustojimus, žinome kas sės į automobilį prasidėjus lietui ir panašiai“, – sako Artūras.

Komandos sportininkai lenktynėms ir treniruotėms ruošiasi ištisus metus: dalyvauja įvairiose žiedinėse lenktynėse, rengia individualias komandos treniruotes, daug dėmesio skiria lenktynininkų greitam pasikeitimui ir mechanikų pasiruošimui.

Sunkiausia, anot Artūro, įgyti komandos pasitikėjimą, o vėliau viskas tampa paprasčiau. „Mūsų komanda labai vieninga, vienas kitą pažįstame iš vieno žvilgsnio, todėl du kartus nurodymų duoti nereikia“, – sako A. Gedgaudas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)