Toks skirtumas susidarė dėl dviejų epizodų, kurie Ramūno Čapkausko, Deivido Jociaus ir Andriaus Jasionausko trejetui atsiėjo priverstines prastovas, trukusias po pusantros minutės.

Ypač brangiai kainavo pirmoji, kuomet D. Jocius teisėjų buvo nubaustas priverstinio sustojimo bauda.

Lyderių automobiliams priartėjus prie lenktynių pusiaukelės, nuo starto pirmavusiai „Carre & MVP by Algirdai“ komandai teko padaryti pauzę, kuria pasinaudojusi į priekį šovė „General Financing by Pitlane“ ekipa.

Paties D. Jociaus manymu, bauda jam buvo skirta dėl geltonos vėliavos, draudžiančios lenkimus, nepaisymo.

„Tiesiosios pabaigoje kažkuris automobilis stovėjo nejudėdamas. Būtent ten buvo mojuojama geltona vėliava. Aš tiesiojoje lėkiau dideliu greičiu, todėl negalėjau staigiai sustabdyti prieš kliūtį. Norėdamas išvengti avarijos, turėjau aplenkti kelis automobilius. Manau, būtent dėl to gavau baudą“, – DELFI teigė pilotas.

Paklaustas, kodėl aplenktų konkurentų iškart vėl nepraleido į priekį, jis skėstelėjo rankomis.

„Dabar jau nieko nepakeisi: buvo, kaip buvo“, – atsiduso D. Jocius.

Antrą klaidelę padarė R. Čapkauskas, kuomet skubėdamas tirpdyti atstumą iki lyderių prisivijo lėtesnį automobilį ir, lenkdamas jį, per plačiai įvažiavo į posūkį. Norėdamas išvengti smūgio į atitvarus, patyręs lenktynininkas spėjo sustoti, bet buvo priverstas gaišti laiką, kol pavyko pariedėti atbuline eiga ir tęsti lenktynes.

Nepaisant to, po finišo R. Čapkauskas buvo puikios nuotaikos dėl visą tūkstantį kilometrų atlaikiusio „Aquila“.

„Įgyvendinome savo principinį tikslą atvežti šį automobilį į finišą. Mums šiek tiek pritrūko sėkmės – buvome greičiausi, bet keletas niuansų nubloškė kiek žemiau. Dėl to labai neišgyvename“, – DELFI sakė R. Čapkauskas.

Būtent jis užfiksavo greičiausią lenktynių ratą. Bet ar dalis beprotiško „Aquila“ greičio šįkart nebuvo paaukota ant patikimumo aukuro?

„Aš visą laiką važiavau maksimaliu tempu, nė trupučio negailėdamas automobilio. Labai rizikavome, bet kitaip nebuvo įmanoma“, – patikino žiedinių lenktynių meistras.

Tiesa, anot D. Jociaus, paskutinę maratono valandą „Aquila“ jau nebebuvo „draskoma“: komanda nusprendė, kad iki lyderių – per toli, todėl pasirinko saugesnį važiavimo stilių.

Įdomu, kad visą nuotolį „Carre & MVP by Algirdai“ ekipa įveikė nė sykio nepakeitusi padangų komplekto.

Iki šiol geriausias „Aquila“ pasiekimas Palangoje buvo dešimtoji vieta bendroje įskaitoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją