Šią komandą galima pavadinti viena stabiliausių pastarųjų metų ekipų – lenktynininkai tuo pačiu automobiliu važiuoja kelerius metus iš eilės ir stabiliai kyla bendroje rikiuotėje. Šiemet joje pasikeitė vienas sportininkas.
31 metų Rytis Garbaravičius yra daugkartinis Latvijos ilgų distancijų varžybų dalyvis ir prizininkas, lenktyniavęs ir Lenkijos bei Estijos žiedinėse lenktynėse, savo jėgas išbandęs ir „Porsche Carrera Cup UK“ varžybose. Vengrijoje 12 val. lenktynėse Marijus yra iškovojęs prizinę vietą klasėje. Prieš trejus metus Rygoje vykusiose 1000 km lenktynėse „Grand Prix Riga“ R. Garbaravičius laimėjo pirmąją vietą bendroje įskaitoje.
„ENEOS 1000 km“ lenktynės šiam sportininkui bus jau septintos. Prieš dvejus metus jis užėmė trečią vietą bendroje įskaitoje, pernai Rytis buvo antras. Natūralu, kad kasmet norisi tobulėti, todėl šiais metais belieka vienintelė vieta tobulėjimui – pirmoji.
36 metų Marijus Mazuch taip pat yra nemažai laimėjimų Pabaltijo ir Lenkijos lenktynėse pasiekęs sportininkas. Prieš ketverius metus jį į savo komandą pasikvietė Rytis Garbaravičius ir nuo to laiko šie du sportininkai lenktyniauja kartu. Tai pagrindiniai du šios komandos sportininkai ir šis tandemas yra stabilus jau ketvirtą sezoną, kartu jie yra iškovoję ir svarbiausias pergales savo karjeroje.
Gediminas Ramonas pastaruosius penkis sezonus savo įgūdžius tobulina Lietuvos ir Baltijos šalių ralio čempionatuose.
Komanda buvo suburta Ryčio Garbaravičiaus iniciatyva dar 2010 metais ir nuo pat pradžių buvo ištikima BMW markės automobiliams. Lenktyniaudami ne pačiu galingiausiu automobiliu sportininkai visada buvo geriausiųjų penketuke. Prieš trejus metus persėdę į galingesnį ir modernesnį BMW M3, sportininkai iš karto ėmę kovoti dėl pačių aukščiausių pozicijų.
Komandos automobilį prižiūri profesionali „Martin Sport Racing“ komanda.
Būtent važiuodami šiuo automobiliu „Orion Racing Team“ komandos sportininkai prieš dvejus metus užėmė trečią, o pernai antrą vietą „ENEOS 1000 km“ lenktynėse.
Komandai jau ketvirtą sezoną vadovaus Andrius Gečiauskas. Pradėjęs savo, kaip komandos vadovo karjerą 2011 metais, jis tų metų lenktynėse vadovavimo paslapčių mokėsi iš ko gero paties geriausio – Jono Dereškevičiaus.
Nors nėra lenktyniavęs automobiliu, Andrius artimai susijęs su technika, nes lenktyniauja motokroso lenktynėse. Vadovaudamas komandai jis jaučiasi daug labiau užtikrintas, negu sėdint prie automobilio vairo lenktynių trasoje.
„Tiesiog važiavimas lenktyniniu automobiliu nėra toks ekstremalus ir teikiantis tiek malonumo kaip važiavimas motokroso trasoje,“ – sako A. Gečiauskas.
Vadovaujant komandai iškyla daugybė įvairių sunkumų, o kartais teisingam sprendimui priimti laiko yra vos kelios minutės ar net sekundės. Be to ir priimtą sprendimą įgyvendinti taip pat reikia kuo greičiau.
„Visgi lenktynės vyksta pakankamai ilgai, todėl numatyti jų eigos iš anksto ar žinoti kokios bėdos nutiks jų eigoje tiesiog neįmanoma. To nepadarytų joks orakulas,“ – juokauja A. Gečiauskas.
Tačiau pagrindiniu komandos sėkmės lenktynėse garantu Andrius laiko teisingą ir kruopštų pasirengimą, tinkamą automobilio paruošimą bei priežiūrą lenktynių metu, stabiliai greitą lenktynininkų demonstruojamą tempą ir žinoma, gerą emociją komandos viduje.
„Čia nėra nei vieno žmogaus, mes esame komanda, kurioje kiekvienas atsakingas už savo darbą ir jeigu padaro jį su šimtaprocentiniu atsidavimu, tik tokiu atveju galima tikėtis gero rezultato,“ – sako A. Gečiauskas.
Šiais metais „Orion Racing Team“ komanda tikisi gerai praleisti laiką su draugais lenktynėse ir saugiai finišuoti kuo aukštesnėje pozicijoje.
„Aukštesnės negu pernai,“ – sako komandos vadovas.
Naujas pavadinimas, automobilis - tas pats
Nors „Orion Racing Team“ komanda šiais metais pakeitė pavadinimą, atnaujino savo sudėtį, tačiau automobilis liko senas. Juo komanda lenktyniauja jau tris sezonus.
Tai 2008 metais gamintas BMW M3 su 4,0 l darbinio tūrio benzininiu varikliu. Sportininkai važiuoja vienoje galingiausių klasių – GT.
Automobilis iš standartinio tinkamu lenktynėms virto „Martin Sport Racing“ komandos angaruose. Jis tobulinamas kiekvienais metais, atsižvelgiant į komandos biudžetą ir galimybes.
Viskas, kas įmanoma, šiame automobilyje iš standartinių mazgų buvo pakeista į sportinius, išskyrus variklį. Jis visiškai standartinis, be jokių patobulinimu. Su šiuo agregatu automobilis yra išvažiavęs iš gamyklos prieš septynerius metus, jį komanda ir naudoja varžybose.
„Svarbiausia – patikimumas. To mes ir siekiame. Iki šiol nei variklis, nei pats automobilis mūsų dar nebuvo pavedęs. Tikiuosi, taip bus ir šiais metais,“ – sako „Orion Racing Tema“ komandos vadovas Andrius Gečiauskas.