Varžybų aistroms nurimus, lenktynių organizatoriai pasidalijo įdomesniais statistiniais faktais:

– Komandų sudėtyse buvo 142 sportininkai ir 42 ekipų vadovai, atstovaujantys dešimčiai šalių – Lietuvai, Latvijai, Estijai, Rusijai, Belgijai, Olandijai, Švedijai, Didžiajai Britanijai, JAV ir Izraeliui.

– Pirmą kartą lietuviškojo automobilių maratono lenktynėse dalyvavo Izraelio pilietis.

– BMW ir toliau priklauso populiariausio šių lenktynių automobilio titulas. Net 19 komandų sportininkai vairavo BMW – pradedant pirmosios serijos dyzeliniais ir baigiant specialiai ilgų nuotolių lenktynėms ruoštais galiūnais.

– Antroji pozicija populiariausiųjų sąraše atiteko „Honda“ markei (6), trečiąja-ketvirtąja vietomis pasidalijo „Porsche“ ir „Volkswagen“ (po 3).

– Lenktynių trasoje ratus suko ir vienetiniai, unikalūs automobiliai, tokie kaip „Aquila CR1by Speed-Styling“, „Marcos Mantis Cup Car Model“, „Subaru Impreza WRX“, „Lotus Exige“, „Lexus IS-F“, „Ford MK2 ZAK“, „Alfa Romeo“, „Toyota“ ir „Lada“.

– Kvalifikacines varžybas laimėjo „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, kurios lenktynininkai Ramūnas Čapkauskas, Deividas Jocius ir Andrius Jasionauskas pilotavo „Aquila CR1“ bolidą.

– Pirmąją lenktynių starto poziciją ekipai garantavo R. Čapkauskas, vieną 2682 metrų ilgio trasos ratą atrankos varžybose nuvažiavęs per 1 min. 09,724 sek.

– Trasos greičio rekordas liko nepagerintas ir jis priklauso latviui Konstantinui Calko, kai 2014 metais vieną to paties ilgio trasos ratą jis įveikė per 1 min. 07,046 sek.

– „ENEOS 1006 km lenktynes“ laimėjo „General Financing team Pitlane“ komanda, 1006 km distanciją įveikusi per 8 val. 44 min. 55,924 sek., o komanda „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilį kirsti finišo liniją patikėjo olandui Sebastiaanui Bleekemolenui.

– Nugalėtoja – „General Financing by Pitlane“ – komanda pasiekė naują rekordą. 2016 metų lenktynės buvo trumpiausios per visą jų septyniolikos metų istoriją. Tad liepos 23-ąją krito lietuviškojo automobilių maratono trukmės rekordas, išsilaikęs nuo pat antrųjų lenktynių gyvavimo metų, kai 2001-aisiais nugalėtojai distanciją nuvažiavo per 8 val. 52 min.

– Prieš penkerius metus laimėjęs garsiąsias Le Mano lenktynes, džiaugęsis pergale Sebringo trasoje S. Bleekemolenas šventė pirmą pergalę ir Lietuvoje, o Benediktui Vanagui tai buvo antroji pergalė Palangoje, pasiekta po trejų metų pertraukos.

– Tituluočiausiuoju 1000 km lenktynių sportininku išliko Jonas Gelžinis, kuriam tai buvo jau šeštoji pergalė. Jonas dar labiau atsiplėšė nuo Vytauto Venskūno, laimėjusio Palangoje keturiskart.

– Lenktynių metu greičiausiąjį ratą per 1 min. 10,331 sek. nuvažiavo R. Čapkauskas, kurį specialiuoju prizu apdovanojo LASF prezidentas Romas Austinskas. Didžiausią spartą ekipos lyderis išvystė važiuodamas 290 ratą.

– Antra finišo liniją kirto kvalifikacinių varžybų laimėtoja „Carre & MVP by Algirdai“ komanda, atsilikusi dviem ratais.

– Trečią vietą iškovojo „Palanga SPA hotel by EMG Motorsport“ komanda (Nemunas Dagilis, Steve'as Vanbellingenas ir Tomas Van Rompuy), su „Porsche 911 GT3 Cup“ nuo nugalėtojų atsilikusi 4 ratais.

– Vien „ENEOS 1006 km lenktynių“ dieną visi jose startavę automobiliai nuvažiavo 31239,850 kilometro arba 3523 km daugiau nei per 2015 metų lenktynes.

– Daugiausia, 1006 km arba visą varžybų distanciją, įveikė tik nugalėtojai – „General Financing team Pitlane“ ekipos lenktynininkai.

– Mažiausia, 82 ratus arba 219,924 kilometro lenktynėse nuvažiavo svečiai iš Latvijos „Zvaigzne Motorsport“ komanda.

– „ENEOS 1006 km lenktynių“ spaudos centre akredituota 122 spaudos, informacinių agentūrų, portalų, radijo ir televizijos žurnalistai iš Lietuvos, Latvijos ir Rusijos. Iki tol daugiausia žurnalistų spaudos centre – 120 – buvo akredituota per jubiliejines, 15-tąsias lenktynes, vykusias 2014 metais“.

– „ENEOS 1006 km lenktynėse“ debiutavo „Autoplius Lietuvos drifto čempionato“ 3–ojo etapo varžybos.

– Lyginant su 2015 metais, kiek padidėjo lenktynininkų amžiaus vidurkis. Jauniausias „ENEOS 1006 km lenktynių“ dalyvis – dvidešimt dvejų „Rotoma Racing“ komandos narys, latvis Konstantinas Calko.
Vyriausias amžiumi – „Cor Euser Racing“ komandos narys, amerikietis Jimas Briody, kuris lenktynių dieną, liepos 23-ąją, jis džiaugėsi sulaukęs 72 metų, 5 mėnesių ir 8 dienų. Tai vyriausias lenktynėse dalyvavęs sportininkas per visą jų 17 metų istoriją, o ši komanda buvo ir vyriausia iš visų ekipų. Jos narys, tituluočiausias Lietuvos automobilių sporto atstovas Stasys Brundza už vyriausiąjį lenktynių dalyvį jaunesnis trejais metais, o jauniausias šio trejeto C. Euseras – 61-erių. Sudėję visų trijų amžių gautume įspūdingą 202 bendrą komandos narių pragyventų metų skaičių.

– Neatskiriama lenktynių dalimi tapusį komandų mechanikų 1006 metrų bėgimą laimėjo „Brum Brum sport“ ekipos atstovas Justas Chadasevičius, olandą „Palanga SPA Hotel By EMG Motorsport“ komandos kolegą Mitchelą Lagaa ir savo ekipos partnerį ir bendravardį Justiną Sventicką.

– Prieš lenktynių pabaigą finišavo „Miss Racing“ rinkimai, kuriuos rengė vairuojančių moterų asociacija „Racing Ladies“ ir kuriuos laimėjo 21-erių palangiškė Agnė Kulytė, tapsianti kitų metų šių lenktynių „veidu“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)