Kartu su olandu Steve'u Vanbellingenu ir belgu Tomu van Rompuy, N. Dagilis turėjo vargti dėl streikuojančios greičių dėžės. Galiausiai parc ferme komanda pasiekė trečia – po „General Financing by Pitlane“ ir „Carre & MVP by Algirdai“ ekipų bolidų.

„Šiaip mes niekada nestartuojame taikydamiesi į trečią vietą. Bet galvoju, kad šįkart ir toks rezultatas nėra blogas“, – DELFI sakė dukart lenktynių Palangoje čempionas.

Jis prisipažino vienu metu net netekęs vilties išvysti languotą finišo vėliavą.

„Dukart pakeitėme greičių dėžę, ir vis tiek problemos niekur nedingo. Turėjome labai saugotis, kad padėtis dar labiau nesikomplikuotų. Pabaigoje trečia pavara vos įsijungdavo. Galimybių pakovoti dėl pirmos vietos tiesiog nebuvo. Galvojau, kad išvis finišo neprivažiuosime. Ir pusašį reikėjo keisti, ir starteris gedo, ir radijo sistema. Ne taip turėtų būti“, – rankomis skėstelėjo N. Dagilis.

Pastabų jis turėjo ir nugalėtojams. Pastarųjų mechanikams ir vairuotojams „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis jokių išdaigų nekrėtė. Bet N. Dagiliui nuostabą sukėlė ne tai.

Lenktynių senbuviui neprasprūdo pro akis faktas, kad, kitaip nei pagrindinį krūvį atlaikę Jonas Gelžinis ir olandas Sebastiaanas Bleekemolenas, pirmuoju „General Financing by Pitlane“ komandos pilotu įrašytas Benediktas Vanagas trasoje dirbo tik vieną valandos trukmės „pamainą“.

„Pergalę šiandien laimėjo du asmenys: Sebastiaanas ir Jonas, kurie abu – labai geros formos. Trečias buvo tik epizodas, kurio aš nelabai suprantu. Tiesiog tokia mano nuomonė“, – pareiškė N. Dagilis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (56)