Po lenktynių, komandos vadovas Linas Nemura, lenktynininkas Martynas Samuitis ir inžinierius-mechanikas Andrius Daunoras pasidalino savo įspūdžiais apie lenktynių metu kamavusias technines problemas, trečią vietą kainavusį netikėtą nuslydimą iš trasos, bei ateities perspektyvas.

Paskutinėje lenktynių dalyje komandos lenktyninis automobilis buvo atsidūręs griovyje. M. Samuičio vairuojamas „Honda Civic Type-R” nuslydo nuo kelio Kretingos link ir, dabar jau žinome, sėkmingai sustojo kelių metrų gylio griovyje.

„Martynas nuslydo nuo kelio trečiame rate po padangų pakeitimo, taigi padangos jau buvo pakankamai sušilę ir to kaltinti nebūtų galima. Mašina paslydo netikėtai – panašu, kad trajektorijoje buvo nedidelė tepalo, ar aušinimo skysčio bala“, – svarstė komandos vadovas L. Nemura.

„Vertinant, kas galėjo atsitikti, manau, kad mes labai lengvai atsipirkome. Iš kitos pusės – vis tiek nenuvylėme nei žiūrovų, nei rėmėjų – padarėme jiems tikrą šou“, – po lenktynių juokavo M. Samuitis.

Techninio personalo pagalba, automobilis buvo sugrąžintas į trasą ir visų nuostabai sėkmingai tęsė lenktynes. Ir, prie vairo sėdus Robertui Kupčikui, jas labai sėkmingai pabaigė. Mat iki klaidos M. Samuitis, Linas Adomavičius ir R. Kupčikas buvo susikrovę solidų persvaros bagažą.

Lenktynių metu kamavo netikėtos problemos

„Su tiek bėdų, kiek mes turėjome, lenktynės pavyko labai gerai. Lenktynių metu turėjome netikėtų problemų – pirma baterijas nustojo krauti generatorius, vėliau pradėjo kaisti tepalas. Tokios problemos nematomos iš šono, netgi vairuotojai kartais nežino apie jas – nenorime jų varginti savo bėdomis.“, – juokėsi „Martin Sport” inžinierius-mechanikas A. Daunoras.

A.Daunoras pridūrė, kad net lenktynininkai kartais nesuvokia problemų dydžio. Jie sprendžia savo uždavinius trasoje, o mechanikai be didesnių komentarų technines bėdas naikina sustojimų metu.

Ne pačiu galingiausiu, ne pačiu greičiausiu „Honda Civic Type-R” automobiliu „TECHNORAMA-Wellman” siekia pergalių ilgo nuotolio lenktynėse.

„Rezultato mes siekiame stabilumu ir patikimumu. Mūsų tikslas buvo patekti į „Top 6”, todėl ketvirtą vietą bendroje įskaitoje vertiname labai teigiamai. Jei prieš lenktynes kas nors pasiūlytų ketvirtą vietą, būtume „ėmę nesvarstydami”, – dėstė L. Nemura.

Komandos inžinierius A. Daunoras sako, kad ketvirtoji vieta bendroje įskaitoje ir pirma savo klasėje - labai nemažas pasiekimas. Juk komanda turėjo varžytis A2000 klasėje, bet dėl dalyvių trūkumo buvo prijungta galingesnės A3000 klasės, su gerokai grėsmingesniais varžovais.

„Šeštadienį viską darėme iš visos širdies. Negaila, kad pralošėme trečią vietą – visgi pralaimėjome kolegoms, kuriems patys gaminome automobilį. Tad džiaugiamės už juos. Mums tiesiog pritrūko sėkmės. Daugiau nei tikėjomės neplanuotai stojome dėl nuo pirmos valandos atsiradusių nedidelių problemų“, – apibendrino M. Samuitis.

„Honda Civic Type-R” dar sugrįš

„Apetitas kyla bevalgant. Kiekvienąkart turime įrodyti, kad 2011 m. laimėta pirma vieta nebuvo atsitiktinumas. Šiemet patvirtinome, kad esame verti būti lyderių tarpe, dirbsime žiemą ir kitąmet stengsimės įrodyti, kad esame verti dar daugiau“, – teigė L. Nemūra.

M. Samuitis sako, kad jie ir toliau užsiims „Honda Civic Type-R” tobulinimu – dar yra vietų, kurias galima pagerinti. Su šiuo automobiliu galima pasiekti įspūdingų rezultatų – komanda pažada grįžti kitais metais ir bandyti pakartoti didžiausią jų pasiekimą – pergalę lenktynėse.

Įspūdžiai po lenktynių – komandos parengtame filmuke.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją