Techninės komisijos metu „EVO Performance“ komanda išgirdo, kad jų „Porsche Cayman“ saugos lankai neatitinka reikalavimų.
„Vienam iš teisėjų nepatiko lankų konfigūracija. Nors ji atitinka FIA standartus, bet jam pasirodė, kad jie gali būti nesaugūs. Jis nusprendė mums neleisti dalyvauti lenktynėse, bet mes su komanda taip lengvai nepasiduodame. Nuo teisėjo sprendimo praėjus 20 valandų mes jau buvome išėmę senus ir sudėję naujus lankus. Teko atsisakyti miego, bet už tai dalyvaujame varžybose“, – sakė lenktynininkas Vytas Bilinskas.
Prie lankų dirbo pats V. Bilinksas ir dar trys žmonės.
„Normaliomis sąlygomis sudėti lankus užtrunka apie mėnesį. Geras meistras tai padaro per dvi savaites. Bet čia tik sudėti. Išimti senus lankus yra didelis darbas. Lankai apačioje privirtinti prie kėbulo, tad reikia juos išpjauti ir išimti plokšteles. Dirbti nėra vietos, nėra erdvės. Bet paaiškėjo, kad tai įmanoma padaryti ir per vieną dieną. Per dvi gali ir visą automobilį paruošti sportui, bet tai jau būtų labai ekstremalu“, – sakė lenktynininkas.
Kiek tai kainavo – sunku pasakyti, nes stebuklo taip lengvai neįkainosi.
„Kainavo nauji lankai ir ir mechanikų darbas. Lankai kainuoja apie pusantro tūkstančio eurų, bet mechanikų darbas neįkainojamas. Tai galima prilyginti stebuklui“, – pasakojo vilnietis.
Automobilių sporte neverta ginčytis su teisėjais, net jei ir esi teisus.
„Galėjome rašyti protestą ir tikriausiai būtume teisūs, bet nusprendėme eiti tuo keliu, kuris buvo ir greitesnis ir ramesnis“, – sakė V. Bilinskas.