Nuo 2006 m. su pertraukomis startuojantys „ENEOS 1000 km“ lenktynėse, jie kartais nustebina ne tik aplinkinius, bet ir save. Šiais metais pasivadinę „Siųskpigiau.lt-Žaibelis“, trys klubo sportininkai lenktynėse pakaitomis vairuos „Honda Integra Type R“ automobilį, kuris klubui priklauso jau daugiau kaip dešimt metų ir kuriuo komanda 1000 km lenktynėse startuos septintą kartą.

Geriausią rezultatą komandai pavyko pasiekti prieš trejus metus, kai su kur kas silpnesniu nei konkurentai automobiliu jie sugebėjo pakilti į IV vietą bendroje įskaitoje ir lengvai nugalėjo savo A2000 klasėje.

Pernai komanda su 2,0 l darbinio tūrio variklį turinčiu automobiliu lenktyniavo A3000 klasėje ir laimėjo I vietą bei užėmė 8 vietą bendroje įskaitoje. Pernai komanda važiavo penktoje vietoje, bet po nedidelės avarijos su lėčiau važiuojančiu konkurentu, teko nenumatytai užsukti į boksus ir keisti pradurtą radiatorių. Sugaišę 8 minutes jie nukrito į 8 poziciją, bet sugebėjo išlaikyti pirmą vietą klasėje.

Pristatome šių metų komandos narius.

28 metų Ignas Palaima nuo 12 metų pradėjo lenktynininko karjerą, iš pradžių – autokroso varžybose. Po ketverių metų pradėjo dalyvauti ralio sprinto lenktynėse. 2008 m. jis laimėjo M1 klasės Lietuvos B lygos ralio čempionatą, o kitais metais tapo absoliučiu B lygos Lietuvos ralio čempionu. „ENEOS 1000 km“ lenktynės šiais metais jam bus jau ketvirtos. Iki šiol geriausias pasiekimas – 2012 m. IV vieta bendroje įskaitoje. Klasėse jis laimėjo du kartus – 2012 m. - A2000, o 2014 m. - A3000.

18 m. Ignas Brusokas yra vienas jauniausių šių lenktynių dalyvių, šiais metais jis dar mokosi vidurinėje mokykloje. Antrasis komandos Ignas lenktyniauja nuo 7 metų. Pirmasis jo lenktynių automobilis – mažylis „Mazda 121”. Su juo Ignas pirmą kartą patyrė ir „stogą“ (apvirto). Tėvai galvojo, kad tai atbaidys jaunuolį nuo lenktynių, nes avarijos metu jis susilaužė pirštus, bet tai tik paskatino tobulėti.
2011 m. mini žiedinėse lenktynėse iškovojęs II vietą 1600 klasėje tuomet 14-metis Ignas atkreipė „Žaibelio“ klubo įkūrėjo E. Preckailo dėmesį ir buvo pakviestas dalyvauti 1000 km lenktynėse, nes klubui kaip tik trūko trečio vairuotojo. Investicija nenuvylė – jau kitais metais I. Brusokas tapo jauniausiu kada nors lenktynėse dalyvavusiu sportininku ir tapo greičiausiu komandoje. Klubo vadovas E. Preckailo sako, kad jeigu visi trys sportininkai būtų tokie karšti, turbūt automobilis neatlaikytų visos distancijos.

37 m. Mantas Gasiūnas yra vyriausias komandos sportininkas ir vienas pirmųjų „Žaibelio“ klubo narių. Iš pradžių lenktyniavęs slalomo ir traukos lenktynėse, Mantas jau šeštą kartą lenktyniaus „ENEOS 1000 km“ lenktynėse tuo pačiu „Honda Integra“ automobiliu.

Jis yra daugkartinis Lietuvos traukos lenktynių čempionas, pernai laimėjęs ir Lietuvos žiedinių lenktynių čempiono vardą A2000 klasėje.

Tačiau tikrasis šios komandos lyderis yra klubo įkūrėjas E. Preckailo, kuris „ENEOS 1000 km“ lenktynėse užima komandos vadovo vietą. Niekada nebuvęs lenktynininku jis su autosportu draugauja jau 20 metų, o pastaraisiais padeda jaunimui tapti profesionaliais lenktynininkais.

Anot Edvino, lenktynėse svarbu numatyti viską iki mažiausių smulkmenų. Pavyzdžiui, kai prieš trejus metus komanda liko ketvirta, jie vietą ant podiumo prarado tik dėl to, kad turėjo netinkamas galines stabdžių trinkeles. Jas lenktynių metu reikėjo keisti net kelis kartus ir tai lėmė prarastą galimybę užlipti ant podiumo.

Prieš kiekvienas „ENEOS 1000 km“ lenktynes komanda poligone sudėlioja sumažintą lenktynių trasą ir treniruojasi bagiais.

„Pagal savo technines ir finansines galimybes esame laimėję viską ir dar daugiau. Aišku, visada norisi „tikro“ podiumo bendroje įskaitoje. Esame pajėgūs tai padaryti ir šiemet vėl to sieksime“, – sako „siuskpigiau.lt-Žaibelis“ komandos vadovas E. Preckailo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją